عیادت مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، از معلمی که روی تخت بیمارستان تدریس را رها نکرد

تهران (پانا)_ عیادت مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵، از فرشته محمودی باغان، معلم پایه دوم دبستان عذرا غفاری نیا، که برای جلوگیری از عقب‌ماندن دانش آموزانش از کلاس‌های درس مجازی در روزهای شیوع کرونا، تدریس و آموزش را از روی تخت بیمارستان ادامه داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
عیادت مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، از معلمی که روی تخت بیمارستان  تدریس را رها نکرد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه15، فرشته محمودی باغان، معلم پایه دوم دبستان عذرا غفاری نیا، برای جلوگیری از عقب‌ماندن دانش آموزانش از کلاس‌های درس مجازی در روزهای شیوع کرونا، تدریس و آموزش را از روی تخت بیمارستان ادامه داد.

این معلم چند روز قبل از عمل جراحی با درد شدید غده بین انگشتان دست، به پزشک مراجعه می کند و به سبب شرایط حاد بیماری و بدخیم بودن غده، پزشک تصمیم به جراحی فوری گرفت.
پس از یک روز این معلم تحت عمل جراحی قرار می گیرد و پس از کسب هوشیاری کامل، حس وظیفه شناسی بر درد ناشی از عمل جراحی غلبه کرده و کلاس درس مجازی را از روی تخت بیمارستان برای دانش آموزان آغاز می کند.
این معلم در روز پس از جراحی، تدریس را از روی تخت بیمارستان ضبط کرده و در کانال مدرسه بارگزاری می کند تا دغدغه اولیا و دانش آموزان در خصوص درس و آموزش برطرف شود.
فرشته محمودی آموزگار پایه دوم دبستان عذرا غفاری نیا گفت : وجدانم راضی نشد که در این دروان کرونایی که مدرسه تعطیل شده حتی یک روز تدریس و درس دانش آموزان را به تاخیر بیندازم زیرا تعهد و مسئولیت معلمی باید به درستی اجرا شود تا در آینده دانش آموزان مسئولیت پذیر تحویل جامعه دهیم.
شایان ذکر است : شهریاری مدیر آموزش وپرورش منطقه١٥ به همراه طاهری معاون پشتیبانی و اداری منطقه، در منزل این معلم فداکار و ایثارگر حضور یافت و ضمن عیادت و تحسین از زحمات وی تقدیر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار