برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته نهاد گزینش

تهران(پانا)- ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته نهاد گزینش در هسته گزینش و مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با رعایت موازین بهداشتی ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته نهاد گزینش

به گزارش پانا، مدیر هسته گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر در نشست شورای هسته گزینش استان،گفت: امسال با توجه به لزوم رعایت محدودیت‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به ویژه محدویت در برگزاری گردهمایی‌ها، همایش سالانه تقدیر از زحمات گزینشگران برگزار نشد و به جای آن چندین ویژه برنامه فرهنگی دیگر به اجرا درآمد.

"سعیده سیدمؤمن" افزود: برگزاری وبینار استانی هسته گزینش با حضور "احمد طاهرسلطانی" مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، "محمد صیدلو" مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و نمایندگان مناطق بیست و یک‌گانه تحت پوشش این اداره‌کل از جمله ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته گزینش در استان بود.

وی اضافه کرد: شرکت در وبینار کشوری به میزبانی هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش و برگزاری مسابقه کتابخوانی بصورت اینترنتی با محوریت کتاب " رفیق خوشبخت ما" با موضوع زندگی‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بخش دیگری از این ویژه برنامه‌ها را تشکیل دادند.

مدیر هسته گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ادامه داد: نشست فوق‌العاده شورای اداری کارکنان هسته گزینش، ارسال تقدیرنامه برای گزینشگران نمونه استان و دیدار با مدیریت و نمایندگان قطب‌های گزینش در سطح مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سایر ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته گزینش امسال بودند.

وی در خصوص دیدار با نمایندگان قطب‌های گزینش در سطح مناطق آموزش و پرورش این اداره‌کل، توضیح داد: مناطق بیست و یک گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در قالب پنج قطب گزینشگری سازماندهی شده‌اند که هر قطب به نام یک شهید بزرگوار نام‌گذاری شده است.

به گفته سید مؤمن، قطب گزینشگری سرلشکر شهید حمید تقوی‌فر شامل: آموزش و پرورش مناطق رباط کریم، نواحی یک و دو بهارستان و چهادانگه به نمایندگی اسلامشهر، قطب پاسدار شهید محسن حججی شامل: مناطق رودهن و فیروزکوه به نمایندگی دماوند، قطب سرلشکر شهید حسین همدانی شامل: پاکدشت، جوادآباد، پیشوا و قرچک به نمایندگی ورامین، قطب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شامل: شهرقدس و ملارد به نمایندگی شهریار و قطب سرلشکر شهید احمد کاظمی شامل: کهریزک، ناحیه یک شهرری و فشافویه به نمایندگی ناحیه دو شهرری، قطب‌های پنچگانه گزینش شهرستان‌های استان تهران را تشکیل می دهند.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار