رییس سازمان دانش آموزی کرمانشاه در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان:

شورای برنامه‌ریزی، مغز متفکر سازمان دانش آموزی است

کرمانشاه (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی کرمانشاه عنوان کرد شورای برنامه‌ریزی، مغز متفکر سازمان دانش آموزی است و تصمیمات این شورا به‌عنوان قانون در سازمان قابل اجراست.

کد مطلب: ۱۱۵۴۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
شورای برنامه‌ریزی، مغز متفکر سازمان دانش آموزی است

جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه با حضور کلیه اعضا در سالن تدبیر اداره کل آموزش وپرورش برگزار شد.

رحمتی موسوی، مدیر سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد: شورای برنامه‌ریزی مغز متفکر سازمان دانش آموزی است و مصوبات این شورا قابل اجراست.

او همچنین در خصوص فعالیتهای تشکیلات از لحاظ جذب دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز، مطالبی را بیان کرد.

معاونت پرورشی، فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: سازمان دانش آموزی به‌عنوان یک سازمان باید در کنار آموزش وپرورش جای خود را پیدا کند و به فراخور سیاستها و توانمندیهای استان، گسترده تر و اثربخش‌تر فعالیتها را انجام بدهد.

مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش پرورش کرمانشاه نیز، ضمن تشکر از زحمات همه اعضا بیان کرد: سازمان دانش آموزی پل ارتباطی بین دانش آموزان و مدیران برای تصمیم گیری در برنامه های آموزش و پرورش برای ارائه مسائل و مشکلات دانش آموزان است.

او در ادامه عنوان کرد: فعالیتهای سازمان دانش آموزی تمرینی عملی برای پیشبرد اصول و معیارهای مردم سالاری است که دانش آموزان از نظر سیاسی و اجتماعی جهت اداره کشور برای فردایی بهتر آماده شوند.

مدیر کل آموزش وپرورش در پایان ابراز امیدواری کرد: سازمان دانش آموزی استان با جدیت تمام نسبت به برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگ با حوزه معاونت پرورشی و دیگر معاونت‌های اداره کل، برای ارائه کارهای مهم و مستند همکاری مستمر داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار