هلال احمر ایران و صلیب سرخ ساحل عاج بر ارتقای سطح روابط تاکید کردند

تهران (پانا) - کریم همتی در دیدار با رئیس جمعیت صلیب سرخ ساحل عاج تاکید کرد که این نهاد بشردوستانه برای ارتقای سطح روابط خود با صلیب سرخ ساحل عاج تلاش خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
هلال احمر ایران و صلیب سرخ ساحل عاج بر ارتقای سطح روابط تاکید کردند

به گزارش جمعیت هلال احمر، رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران در سفر به کشور ساحل عاج امروز با رئیس جمعیت صلیب سرخ این کشور دیدار و گفت‌ وگو کرد.

دالئوس با ابراز خوشحالی از حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران در ساحل عاج گفت: دو جمعیت ملی دارای روابط گسترده و خوبی هستند، از کمک‌ها و زحمات جمعیت هلال‌احمر ایران برای راه‌اندازی مرکز پلی‌کلینیک در شهر ابیجان ساحل عاج از سال ۲۰۰۳ تاکنون تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با قدردانی از کمک‌های هلال‌احمر ایران، افزود: برای ما باعث افتخار است که جمعیت هلال‌احمر ایران به‌عنوان یکی از شرکای کاری مهم و قدیمی با ساحل عاج همکاری دارد و جزء معدود کشورهایی است که به ارائه خدمات انسان‌دوستانه می‌پردازد.

همتی نیز در این دیدار با تشریح فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در داخل و خارج از کشور، گفت: جمعیت هلال‌احمر ایران در ۱۰ ماه گذشته برای مقابله با ویروس کووید۱۹ تلاش‌های بسیاری کرده است.

وی با اشاره به بازدید خود از درمانگاه و مرکز پلی‌کلینیک تخصصی ایران در این کشور، افزود: اقدامات لازم برای نوسازی تجهیزات این درمانگاه و همچنین ارائه خدمات تخصصی در این مرکز باید انجام شود.

به گفته‌ همتی این نهاد بشردوستانه برای ارتقای سطح روابط خود با صلیب سرخ ساحل عاج تلاش خواهد کرد.

در این دیدار مقرر شد دو جمعیت ملی علاوه بر همکاری مشترک در زمینه‌های آموزش و امداد و نجات، همکاری‌های بین‌المللی خود را در سطح فدراسیون جمعیت‌های بین المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر گسترش و ارتقا دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار