حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا

قانون فوتبال در دربی برای پرسپولیس اجرا شد؛ اگر گل نزنی گل می‌خوری

استقلال در دربی با برنامه پیش نرفت

تهران (پانا) - سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است در دربی شماره 94 تهران استقلال برنامه خاصی نداشت و این پرسپولیس بود که فوتبال بهتری ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
قانون فوتبال در دربی برای پرسپولیس اجرا شد؛ اگر گل نزنی گل می‌خوری

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا درباره بازی استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۴ گفت: « بازی خیلی خوبی بود، پرسپولیس بعد از گل زودهنگام استقلال که روی اشتباه بازیکنان رقم خورد، در همان دقایق ابتدایی غافلگیر شدد، اما کم‌کم پرسپولیس کنترل بازی را به دست گرفتند و توانستند سوار بر این بازی شوند.»

‏وی ادامه داد: « در نیمه دوم عملکرد تیم پرسپولیس خیلی بهتر از حریف بود. البته که اعتقاد دارم تیم می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر رساند اما به خاطر بی‌دقتی فرصت‌ها را از دست دادند. در مجموع بازی خوبی ارائه شد اما در آخرین لحظات اگر بازیکنان کمی بیشتر حواسشان را جمع می‌کردند و آن اشتباه بزرگ را مرتکب نمی‌شدند، بازی برنده را واگذار نمی‌کردند. »

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد استقلال در این بازی عنوان کرد: « استقلال اصلاً با برنامه پیش نرفت و گلی هم که در دقایق اول به ثمر رساند به خاطر اشتباه بازیکنان پرسپولیس بود وگرنه بر اساس برنامه‌ریزی قبلی به این گل نرسید. در مقابل تیم پرسپولیس کاملاً با برنامه و تاکتیک پیش می‌رفت و همانطور که گفتم کم کم بر بازی سوار شدند. اگر پرسپولیس از موقعیت‌ها به‌خوبی استفاده می‌کردند الآن برنده این دیدار بودند. »

وی ادامه داد: « قاعده فوتبال همین است، اگر بازیکنان گل نزنند گل می‌خورند و همین قانون در دربی اجرا شد. آنها باید حواس خود را به خوبی جمع می‌کردند تا در دقایق پایانی نتیجه پیروزی خود را حفظ می‌کردند. البته بازیکنان تلاش بسیار زیادی کردند اما کاش نتیجه زحمات آنها با برد همراه بود. تیم پرسپولیس با نبود بشار رسن به یک خلا رسید و نبود او کاملا حس می‌شود اما با این حال همه بازیکنان تلاش کردند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار