موفقیت دانش‌آموزان فارس در کسب مقام نخست تولید محتوای جشنواره شاد در کشور

شیراز (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی فارس از کسب مقام نخست فارس در تولید محتوای جشنواره کشوری شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت دانش‌آموزان فارس در کسب مقام نخست تولید محتوای جشنواره شاد در کشور

امید اسماعیلی امروز در نشست استانی با مسوولان سازمان دانش‌‌آموزی استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از موفقیت استان فارس در کسب مقام نخست تولید محتوا در جشنواره شاد در کشور و در بخش دانش‌آموزی ومربیان خبر داد.

او ادامه داد: در کل کشور و از بین آثار ارسالی به تهران ۳۷ اثر از فارس برگزیده شده که در بین استان‌های کشور با اختلاف بسیار استان فارس اول شده است.

به گفته او تثبیت این موفقیت در مرحله نهایی با کسب بیشترین رای مردمی امکان پذیر است که می‌طلبد دانش‌آموزان و پیشتازان و مربیان در رای‌گیری آثار شرکت کنند تا این موفقیت برای استان حفظ شود.

اسماعیلی ادامه داد: خوشبختانه استان فارس در جشن عاطفه‌ها هم با توجه به جمع‌بندی گزارشات در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

او با اشاره به دیدار مدیرکل آموزش و پرورش فارس با نمایندگان مجلس که روز گذشته انجام شد، گفت: بسیار خرسندیم که دانش‌آموزان متفکر و اهل مطالعه وارد مجلس شده‌اند.

او با بیان اینکه امسال با توجه به تغییراتی که در روند مجلس دانش‌آموزی انجام شده، در استان فارس ۱۸ منطقه و ناحیه شامل مجلس دانش‌آموزی شدند، از این مناطق خواست تا به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه توجه کنند و در جلسات خود یک دانش‌آموز با نیازهای ویژه دعوت کنند تا جلسه تلفیق کاملی از دانش‌آموزان باشد.

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس نیز در ادامه از برگزاری نخستین دوره مسابقات آنلاین از سری مسابقات المیپاد رویش در فارس خبر داد و افزود: در گام نخست برگزاری این مسابقات، دانش‌آموزان دختر و پسر در رشته پنتاگو به صورت آنلاین با هم به رقابت پرداختند.

فاطمه عظیمی افزود: این مسابقات که به صورت آزمایشی برگزار شد با حضور دانش‌آموزان منتخب استانی المپیاد رویش که در سال گذشته که به علت شیوع بیماری کرونا موفق به حضور در بازی‌ها نشدند، برگزار شد.

او با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد نشاط و سرگرمی سالم برای دانش‌آموزان، است، افزود: از آنجا که پایه این بازی‌ها به صورت چهره به چهره و با ابزار بازی است روشی را در نظر گرفته‌ایم تا دانش‌آموزان به صورت ویدئو کنفرانسی در این مسابقات شرکت کنند.

او گفت: در مرحله آزمایشی با جمع معدودی از برگزیدگان بازی پنتاگو به صورت آنلاین و ویدیو کنفرانسی انجام شد که این پیش درآمدی برای برگزاری بازی‌های لیوان‌چینی و مکعب روبیک و.. است که درحال طرح‌ریزی است تا این مسابقات را که مایه نشاط و پویایی است برگزار کنیم.

او در ادامه با اشاره به کانال پیشتازان فارس با ۳۲ هزار عضو دانش‌آموز پیشتاز و مربی، از ارائه برنامه‌های شاد، متنوع و آموزشی در این کانال خبر داد.

در این نشست در خصوص فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی فارس در بخش‌های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار