معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در کارگروه بزرگداشت دهه فجر:

شجاعت، عرفان، تدبیر و شور حضرت امام خمینی (ره) باید به نسل جدید معرفی شود

زنجان (پانا) - جلسه ی کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در محل سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
شجاعت، عرفان، تدبیر و شور حضرت امام  خمینی (ره) باید به نسل جدید معرفی شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این نشست جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک ایام الله دهه ی فجر و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) به تشریح برنامه های این اداره کل در ایام دهه فجر پرداخت.

وی با اشاره به جایگاه اندیشه و فلسفه و شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب و لزوم آشنایی نسل جدید با این شخصیت بزرگ، خواستار تشکیل کارگروهی ویژه در راستای معرفی ابعاد شخصیتی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امام خمینی شد.وی افزود شجاعت، عرفان، تدبیر و حضرت امام خمینی (ره) باید برای نسل جدید معرفی شود و در این راستا هر چقدر کار شود باز هم کم است.

گنج خانلو با تاکید بر ماموریت های آموزش و پرورش و سایر نهاد ها و ارگان بر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، اظهار امیدواری کرد؛ گرامی داشت این ایام به نحوی باشد که در درونی کردن مقوله هایی چون:بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن شناسی، وحدت و همبستگی ملی، خود باوری و امید به آینده بیش از پیش توفیق حاصل شود.

در ادامه هر کدام از اعضای حاضر در خصوص برنامه های واحد های مربوطه و همچنین برنامه های کلی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار نظر کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار