مطالبه گری دانش آموزان ناحیه یک شیراز در خصوص مشکلات و پیشنهادات آموزش مجازی

شیراز(پانا)-دومین جلسه مجلس دانش آموزی ناحیه یک شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور مدیر آموزش و پرورش این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مطالبه گری دانش آموزان ناحیه یک شیراز در خصوص مشکلات و پیشنهادات  آموزش مجازی

در این جلسه که اعضای مجلس بصورت زنده از طریق شبکه شاد جلسه را دنبال می‌کردند، مبینا گودرزی، ریحانه قاسمی، یاشار طاریان و مهدی افسری به نمایندگی از دانش‌آموزان عضو مجلس دانش‌آموزی ناحیه یک حضور داشتند که پیرامون مشکلات و پیشنهادات آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی دانش آموزان ناحیه یک نطق کردند.

مشکلاتی که از طریق نمایندگان مدارس پرجمعیت ناحیه اظهار شد از قبیل کمبود های شبکه شاد، مشکلات جسمی دانش‌آموزان ناشی از خانه نشینی و استفاده زیاد از تلفن همراه، افسردگی، دغدغه مصرف اینترنت، ساعت‌های کلاسی طولانی در فضای مجازی، نوع ارزشیابی و تدریس متفاوت در مدارس از دیگر انتقادات و پیشنهادات بود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز با توجه به صحبت‌های نمایندگان گفت: مشکلات آموزش مجازی، باید به تمامی واحدهای آموزشی و مدیران به صورت کتبی و تحت نظر بنده منتقل شود تا در کنار هم در مسیر بهتر شدن کیفیت یادگیری دانش‌آموزان گام های بلندتری برداریم.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز افزود: این دغدغه‌های دانش‌آموزان باید به واحدهای استان و حتی مدیرکل محترم نیز انعکاس پیدا کند و این جلسات در نهایت یک نتیجه‌گیری داشته باشد.
او بیان کرد: جلسات باید با حضور معاونان مالی، پژوهشی و آموزشی مدارس استمرار داشته باشد تا مطالبات دانش‌آموزان و صدای آنها به جایی برسد.
در اخر این جلسه، اعتبار نامه اعضای مجلس دانش آموزی به آنان اعطا شد.


خبرنگار: ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار