مشارکت بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر در پویش بین المللی نسل سلیمانی

تهران (پانا) - نوجوانان و جوانان ایران اسلامی و کشورهای منطقه، با مشارکت میلیونی در پویش بین المللی نسل سلیمانی و امضای طومار الکترونیکی نامه ای به فرماندهان جبهه مقاومت، هم عهدی خود را با سرداران رشید اسلام  شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام و بر ادامه راه این شهیدان تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۳۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر در پویش بین المللی نسل سلیمانی

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانش آموزی، شرکت کنندگان در این پویش با ارسال پیام های تصویری، خواستار انتقام سخت از عاملان و مسببان شهادت سرداران مقاومت شدند. امضا کنندگان طومار تاکید کردند که اخراج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی، اصلی ترین خواسته آنان از فرماندهان جبهه مقاومت است و آمادگی خود را جهت هرگونه همراهی با نیروهای مقاومت برای انتقام از قاتلان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند.

بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر در این پویش شرکت کردند که 70 درصد شرکت کنندگان آن پویش نوجوانان بین 10 الی 17 سال هستند، علاوه بر آن در دیگر مراحل این پویش همچون چالش خط و نشان بیش از 5000 اثر به دبیرخانه پویش بین المللی نسل سلیمانی ارسال شده است.

علاوه بر آن، محبوب ترین جمله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این پویش توسط شرکت کنندگان جمله « ما ملت شهادتیم؛ ما ملت امام حسینیم»انتخاب شد.

این پویش توسط (جبهه تربیتی کودک و نوجوان انقلاب اسلامی) از 29 آذر تا 18 دی ماه 1399 با مشارکت بسیج دانش آموزی و بیش از 10 موسسه و سازمان فعال در حوزه دانش آموزی راه اندازی گردید، همچنین مسئولان برگزاری این پویش تاکید دارند که چنین برنامه هایی با محوریت نوجوانان ازاین پس نیز ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است در 13 آبان امسال نیز در اقدامی مشابه بیش از یک میلیون نوجوان در پویش مرگ بر آمریکا سازمانبسیج دانش آموزی شرکت کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار