100 خانواده زندانی از کمک های مومنانه هلال احمر زنجان بهره مند شدند

زنجان (پانا) - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد 100 بسته معیشتی کمک مومنانه میان خانواده های زندانیان زنجانی توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
100 خانواده زندانی از کمک های مومنانه هلال احمر زنجان بهره مند شدند

به گزارش اداره کل هلال احمر استان زنجان، علی طاهری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، افرادی که معیشت آنها در نتیجه کرونا دچار مشکل شده جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان نسبت به تامین بخشی از مایحتاج بهداشتی و درمانی این هموطنان اقدام کرده است.
وی تاکید کرد: توزیع بسته های معیشتی با هدف کمک به اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا ویروس، ترویج فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه با همکاری پرشور خیرین و داوطلبان در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم توسط جمعیت هلال احمر در حال انجام است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در زمان حاضر مرحله دوم از توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی میان خانواده های کم برخودار و آسیب دیده از کرونا و همچنین 100 خانواده زندانی در حال انجام است.
طاهری خاطرنشان کرد: هلال احمر استان زنجان در مرحله دوم از کمک مومنانه با استفاده از ظرفیت خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه یک‌هزار و 600 بسته سبد غذایی با ارزش بیش از پنج میلیارد و 700 میلیون ریال کرد.
وی یادآوری کرد: این تعداد بسته های معیشتی در 7 شهرستان بیان شده توزیع شد تا به دست خانواده های کم برخوردار آسیب دیده از کرونا برسد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته هلال احمر استان با پویش «دست‌یار» فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده و این روند همچنان ادامه دارد و در قالب این پویش بیش از 3 هزار سبد حمایتی اعم از غذایی و بهداشتی از محل کمک های خیرین داوطلب و مردم تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
طاهری اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در استان زنجان با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، برای دومین بار در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبدهای غذایی برای خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا از جمله خانواده های زندانیان در سال‌جاری کرده است.
وی ادامه داد: این سبدهای غذایی شامل برنج 10 کیلویی، ماکارونی، روغن مایع، قند، حبوبات، چای و رب گوجه فرنگی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار