آمار کرونا در مازندران: ۲۱۸ بیمار جدید شناسایی شد

شمار بستری‌شدگان به ۱۲۷۹ نفر رسید

ساری (پانا) - با بستری شدن ۲۱۸ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته، شمار بستری‌شدگان در مازندران به یک‌هزار و ۲۷۹ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۱۵۳۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آمار کرونا در مازندران: ۲۱۸ بیمار جدید شناسایی شد

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۹۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

به گفته او طی همین مدت تعداد ۱۹۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون یک‌هزار و ۷۷ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۲۲۷ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

طبق اعلام سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۲۰۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، ضمن آنکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷بیمار جدید بستری و ۳۴ بیمار هم ترخیص شدند.

به گفته او ۳۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

امروز در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا مازندران، استاندار از از فرمانداران و دستگاه‌های مرتبط خواست نظارت‌ها را جدی‌‌تر اجرایی کنند و تأکید کرد که از ساعت ۲۱ تردد و ورود به روستاها و همچنین برگزاری هرگونه مراسم در استان ممنوع است.

۵ شهرستان ساری، نکا، قائمشهر، فریدونکنار و آمل در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و سایر شهرستان‌های استان نارنجی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار