حسین خنیفر:

همایش گام دوم انقلاب، علمی و در بر گیرنده آموزش و پرورش و تربیت معلم است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان، همایش گام دوم انقلاب و نقش این دانشگاه در ایجاد تمدن نوین اسلامی، ایرانی را یک انتظار فراملی دانست و اظهار کرد همایش پیش رو باید کاملا علمی و در بر گیرنده آموزش و پرورش و تربیت معلم باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش گام دوم انقلاب، علمی و در بر گیرنده آموزش و پرورش و تربیت معلم است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در مراسمی با حضور حسین خنیفر، از پوستر همایش گام دوم انقلاب، نقش دانشگاه فرهنگیان در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی، ایرانی رونمایی شد.

دکتر خنیفر، تبیین دستاوردهای عظیم چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی توسط مسئولان دانشگاه را فعالیتی مهم ذکر و با قدردانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته در این خصوص تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب تجدید پیمان دوباره ملت ایران خصوصا جوانان در فصل دوم این انقلاب است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، تبلیغ و اطلاع رسانی به موقع برای جمع آوری مقالات تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب را لازم و ضروری خواند و با تاکید بر اختصاص یک شماره از مجله این دانشگاه به عنوان ویژه نامه مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب و مدریت آموزشی و آموزشگاهی گفت: در این صورت استادان و همکاران دانشگاه با ارسال مقالات خود می توانند از خدمات این ویژه نامه بهره مند شوند.

این مقام مسئول، با تاکید بر ارائه مقالات پژوهشی کیفی توسط شرکت کنندگان در همایش گفت: مقالات تدوین شده استادان و همکاران دانشگاه نباید به صورت ترویجی نوشته شود.

دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، پیش بینی یک کتاب به منظور مصاحبه با تعداد افراد مشخص را مهم دانست و افزود: تنظیم سؤالات متفاوت و مرتبط با تخصص هر فرد به منظور استخراج استانداردهای بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است.

خنیفر، اختصاص مکانی خاص به منظور انجام فعالیت های مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه را مهم اعلام و با افق نگر خواندن این بیانیه تصریح کرد: باید با مطالعه دقیق بیانیه، تحلیل تم، تحلیل محتوا، مطالعه غوطه وری، پدیدارشناسی و تحلیل روایت به صورت کامل و جامع انجام شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، همایش گام دوم انقلاب و نقش این دانشگاه در ایجاد تمدن نوین اسلامی، ایرانی را یک انتظار فراملی دانست و اظهار داشت: همایش پیش رو باید کاملا علمی و در بر گیرنده آموزش و پرورش و تربیت معلم باشد.

گفتنی است: در این مراسم معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، سرپرست مدیریت امور پردیس های استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاه فرهنگیان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار