بازدید مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از پروژه فاطمیه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شیروان

شیروان(پانا)- مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه ساخت فاطمیه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جنب مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شیروان بازدید نمود.

کد مطلب: ۱۱۵۳۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از پروژه فاطمیه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  در شیروان

به گزارش پانا، سردار سید ضیاالدین حزنی در این بازدید با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های مسئولان شهرستان شیروان به ویژه هیئت امناء و جوانان فعال این مسجد، جهت کمک به پروژه توسعه این مسجد، قول مساعدت دادند.

مسئول هیئت امناء مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان شیروان در حاشیه این بازدید با ارایه ی گزارشی از روند اجرای این پروژه گفت: احداث ساختمان چند منظوره جنب این مسجد با زیربنایی حدود 250 متر، در سه طبقه، با کاربری فاطمیه، پایگاه مقاومت بسیج و آشپزخانه از ابتدای سال جاری آغاز شد و همچنین فاطمیه این ساختمان نیز هم زمان با اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نام این شهید سرافراز نامگذاری گردید.

افشین وثوق با ابراز تقدیر و تشکر از حضور سردار سید ضیاالدین حزنی و مسئولان استانی و شهرستانی در بازدید از این مسجد و بابت عنایت ویژه ای که در سفر سال 1398 فرمانده کل سپاه پاسداران به استان خراسان شمالی به این مسجد داشتند اظهار کرد: ان شاء الله امیدواریم جهت تکمیل پروژه توسعه مسجد با هدف رفع محرومیت، ایجاد اشتغال و اجرای برنامه های فرهنگی در سطح محله، اعتبارهای مورد نیاز اختصاص داده شود.

وی در ادامه افزود: ساخت این بنا با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ناحیه شیروان و با مشارکت دفتر امام جمعه محترم، اداره اوقاف و امور خیریه، شهرداری، هیئت امناء مسجد، خیرین نیک اندیش، بسیجیان، جوانان و اهالی محترم محله از بهار سال جاری آغاز و تاکنون مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وثوق گفت: جهت تکمیل این ساختمان، آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی هستیم و از همه خیرین عزیز درخواست می شود هدایای نقدی خود را به شماره کارت مسجد 6104337429714460 واریز نمایند.

در این بازدید سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه محترم و امین رضا مرآتی فرماندار شهرستان شیروان نیز حضور داشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار