برگزاری نشست منتظران موعود پایگاه رقیه خاتون کاشمر

کاشمر(پانا)-با برداشتن برخی محدودیت ها و با شروع فعالیت مجدد پایگاه رقیه خاتون ، نشستی با موضوع منتظران موعود در این پایگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست منتظران موعود پایگاه رقیه خاتون کاشمر

فاطمه رشتخواری‌ مربی طرح صالحین وسخنران جلسه با بیان ویژگی ها و فضائل سردار شهید سلیمانی‌ به حضار‌ گفت:شهید سلیمانی‌ سیرش‌ ،سیر‌ خدا و کارش‌ برای رضای خدا بود و چون عملش‌ خالص‌ بود به حد کمال رسید.

وی منظور از اخلاص را عقیده‌ پاک‌ و خالص‌ بودن دانست و گفت: عمل مقابل اخلاص، ریا است و ما به عنوان انسان به دنیا آمده ایم که به کمال انسانیت ، انسان دوستی و عمل خالص را توشه راه خود‌ کنیم‌.

رشتخواری‌ خاطر نشان کرد: برای‌ رسیدن به کمال انسانیت وداشتن‌ عمل خالص باید کارمان برای‌ رضای خدا باشد ،حتی حدیث آمده که هیچ عملی‌ قبول نمی شود مگر برای رضای‌ خدا باشد.

وی با تاکید بر اینکه اول عمل خود را محاسبه کنیم قبل از اینکه‌ عمل‌ ما محاسبه‌ شود گفت: خالصانه ترین عمل در بسیج ،حلقه های صالحین هستند و ما به عنوان یک خانم بسیجی‌ باید عمل ما خالصانه و برای رضای‌خدا باشد پس زندگینامه شهدا و علما را بخوانیم و یادبگیریم‌ از اخلاصی‌ که آنها‌ داشتند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار