اهم برنامه های مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان یزد تشریح شد

یزد(پانا)- اهم فعالیت‌ها و اقدامات در دستور کار موحدی فرد مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان یزد تشریح شد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اهم برنامه های مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان یزد تشریح شد

محسن موحدی فرد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در خصوص اهم برنامه هایش در اداره کل به خبرنگار خبرگزاری پانا گفت : آموزش و پرورش یک سری برنامه ها دارد که جزو برنامه های روتین وزارت خانه است که مطابق معمول می بایست انجام شود، وی ابراز امیدواری کرد با ریشه کن شدن ویروس کرونا بتوانیم برنامه های میدانی را برای دانش آموزان در نظر بگیریم.

موحدی فرد افزود: علاوه براین برنامه ها بنده برنامه های خود را به سه دوره یک ماهه ،سه ماهه و یکساله ترسیم کرده ام که مهمترین آنها مشخص کردن تیم کاری بنده است که امیدوارم این مهم ظرف یک ماه آینده صورت پذیرد. مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در ادامه گفت: از آنجایی که مراکز پیش دبستانی زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت دارند، بنا بر این است که مناسب سازی زیر ساخت مهارت های فرهنگی، تربیتی و علمی را از پیش دبستانی ها شروع کنیم و پس از آن به تربیت سراغ دوره های دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم برویم تا انشاالله خروجی خوبی از آموزش و پرورش داشته باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به این نکته که برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش زمان بر هستند اما در نهایت می تواند نتیجه خوبی داشته باشد از تمامی فرهنگیان بزرگوار خواست بدون نگاه به جناحی خاص دست به دست هم دهیم تا به یاری خدا برنامه ها به نحو احسن انجام شود تا خیر و برکت آن نصیب دانش آموزان عزیز شود‌.

مدیر کل آموزش و پرورش در مورد مشکلات معلمان حمایتی گفت: مشکلات اولیه این دسته از معلمان تقریبا به طور کامل حل شده البته قرار است در سفری که در روزهای آینده به وزارتخانه دارم دیگر مشکلات آنها که شامل 30 روز بیمه در ماه و 24 ساعت تمام وقت تدریس در آموزش و پرورش است را پیگیری و انشالله موجبات به حداقل رساندن مشکلات آنان را تا حد ممکن کاهش دهیم.

موحدی فرد در ادامه گفت:مشکلات دیگری نیز وجود دارد که استان توانایی حل کردن آنها را ندارد بلکه حل شدن آنها نیاز به تغییر برخی قوانین از سوی قانون گذار را دارد موحدی فرد در پایان گفت: بنده و تمام همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مشکلات آن عزیزان به یاری خداوند متعال به حداقل برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار