مدیرکل بحران استانداری البرز خواستار شد:

شهروندان البرزی از تردد غیرضروری خودداری کنند

کرج (پانا)- مدیرکل بحران استانداری البرز از شهروندان خواست به دلیل افزایش آلایندگی در مناطق مختلف این استان، از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان البرزی از تردد غیرضروری خودداری کنند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدرضا فلاح نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: اکنون وارونگی هوا باعث ایجاد وضعیت نارنجی و کاهش دما باعث ایجاد وضعیت زرد در البرز شده است.
وی اضافه کرد: آلودگی هوا ارتباط مستقیم با بیماری کرونا داشته که این ویروس نیز در استان البرز در وضعیت های زرد، نارنجی و قرمز کیفیت هوا بیشترین مخاطره را برای مردم دارد.
فلاح نژاد خاطرنشان کرد: به دلایل زیست محیطی، عدم وجود واکسن کرونا و درمان های موثر، وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی تا پایان زمستان در استان البرز وجود خواهد داشت.
وی تصریح کرد: اکنون کیفیت هوا به صورت متناوب در سطح ناسالم برای تمامی گروه ها است که می طلبد در شهرهای استان البرز از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود خودداری شود.
فلاح نژاد در پایان گفت: ورزشکاران و شهروندان از هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی از جمله دویدن، پیاده روی و سایر فعالیت های ورزشی هوازی خودداری و سایر افراد از انجام فعالیت طولانی یا سنگین خارج از منزل اجتناب کنند.
طی ۱۵ روز گذشته تاکنون هوای استان البرز به لحاظ کیفی در وضعیت ناسالم قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار