ایجاد 300 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان بوشهر

خبرگزاری پانا : مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: 300 پایگاه جمع‌آوری فطریه در استان بوشهر برپا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، فرید محبی در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران همواره در راستای اطلاع‌رسانی و افزایش سطح آگاهی مردم و همچنین معرفی دستاوردهای نظام گام‌های بلندی برداشته‌اند.

وی همچنین با تبریک عید سعید فطر، خاطرنشان ساخت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، ایجاد ایستگاه‌های جمع اوری فطریه در روز عید فطر و توزیع این کمک‌ها بین نیازمندان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه جمع‌آوری هر نوع زکات مستحبی، دائم و فطریه بر عهده کمیته امداد امام خمینی سراسر کشور است اذعان داشت: دیگر نهادها نیز در صورتی که بخواهند در این راستا اقدام کنند باید با ما هماهنگ کنند.

وی از برپایی 300 پایگاه جمع‌آوری فطریه توسط کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و افزود: این پایگاه‌ها در مصلی نماز جمعه، مساجد و مراکز نیکوکاری در نقاط مختلف استان برپا می‌شوند.

محبی با اشاره به تهیه شدن پاکت‌های مخصوص برای جمع‌آوری این کمک‌ها، اضافه کرد: مردم می‌توانند فطریه خود را در این پاکت‌ها بگذارند و به پایگاه‌های ما تحویل دهند.

وی از جمع‌آوری این کمک‌ها در قالب طرح مسجد محوری کمیته امداد در محلات اشاره کرد و گفت: کمک‌هایی که در هر محله جمع‌اوری می‌شود به صورت کامل به نیازمندان آن منطقه تعلق می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان داشت: در سال گذشته 670 میلیون ریال در قالب فطریه توسط کمیته امداد در نقاط مختلف استان بوشهر جمع‌آوری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار