بهره برداری از مجتمع بزرگ آموزشی و پرورشی حیات طیبه سردار شهید اسلام "حاج قاسم سلیمانی" در مشهد مقدس

مشهد(پانا)- مجتمع آموزشی حیات طیبه سردارشهید اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار خراسان رضوی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از مجتمع بزرگ آموزشی و پرورشی حیات طیبه سردار شهید اسلام "حاج قاسم سلیمانی" در مشهد مقدس

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی،قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش این استان در آیین افتتاح این مجتمع بزرگ آموزشی در مشهد گفت: مجتمع آموزشی حیات طیبه شهید قاسم سلیمانی با زیربنایی بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح می شود. این مجتمع در حاشیه شهر مشهد(ناحیه ۵ آموزش و پرورش مشهد مقدس) واقع شده است.

خدابنده در توضیح مشخصات این پروژه بزرگ آموزشی و پرورشی یادآور شد: این پروژه عظیم شامل ۵۲ کلاس درس، سالن آمفی تئاتر، نمازخانه، کارگاه و کتابخانه است و دانش آموزان را از دوره پیش دبستانی تا متوسطه دوم پوشش می دهد.

مدیر کل آموزش و خراسان رضوی در ادامه خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش توجه به کیفیت آموزشی و عدالت آموزشی دو اصل بسیار مهم است و اگر قرار است کیفیت آموزشی ارتقاء یابد حتما باید دو عامل نیروی انسانی و فضاهای آموزشی در تمامی جوانب رشد و توسعه یابد.

وی در پایان گفت: عدالت آموزشی حکم می کند که در مناطق پرجمعیت و کم برخوردار طرح ها و پروژه های آموزشی بیشتری احداث شود تا عدالت آموزشی تحقق یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار