تقدیر از همکاران گزینش منطقه 2 به مناسبت روز گزینش

تهران(پانا) - مدیریت آموزش و پرورش منطقه 2 در جلسه تقدیر از همکاران گزینش، سرمایه گذاری در امر گزینش را طبق فرمایش مقام معظم رهبری که گزینش باید خالصانه، عالمانه و دقیق باشد، امری مهم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از همکاران گزینش منطقه 2 به مناسبت روز گزینش

به گزارش پانا، امروز تقدیر از همکاران گزینش منطقه 2 به مناسبت 15 دی ماه گرامیداشت روز گزینش، همکاران این واحد به همراه حضرتی معاونت پرورشی در دفتر ریاست منطقه 2 حضور یافتند.

دراین دیدار محسن طالبی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 2 گفت: ما اگر به دنبال اصلاح هستیم می بایست از پتانسیل های موجود استفاده کرده و زمینه های لازم را فراهم کنیم. انشاالله همانند گذشته با تکیه بر تجربه گذشتگان و استفاده از اندیشه جوانان شاهد پیشرفت های خوبی باشیم.

وی در ادامه گفت: فرایند انتخاب معلمان کاملا مثبت بوده و گزینش به خوبی و درستی انجام می شود. طبق فرمایش مقام معظم رهبری که گزینش باید خالصانه عالمانه و دقیق باشد، پس ما نیز باید برای آن سرمایه گذاری کنیم.همکاران ما در گزینش نگاه تازه ای دارند خون تازه ای در رگ های گزینش جاری شده، باید نسل جوان را درست انتخاب و تربیت کرد با انتخاب صحیح بدنه ای موفق خواهیم داشت.

محسن طالبی افزود: بنابر سند تحول بنیادین طبق فرمایش مقام معظم رهبری در گزینش نیز باید فرایند جدیدی تعریف کنیم. الحمدالله گزینش روند خوب و رو به جلو و قابل دفاعی دارد .ما باید قدردان گزینش باشیم زیرا نیروهایی که به ما تحویل می دهد از فیلترهای مختلف رد شده و آسیب را به حداقل می رساند.

اردشیر رضوان طلب کارشناس مسئول گزینش منطقه 2 ضمن گزارش کار از عملکرد یک سال گذشته از مدیریت سابق منطقه جناب آقای میرشفیعی بابت پشتیبانی از این هسته تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه گفت: کار تحقیق کار سختی است تا حقی ناحق نشود. همکاران من نزدیک به سه هزار و پانصد پرونده را مورد بررسی قرار داده و علاوه بر انجام پرونده های منطقه ای پرونده های مربوط به استخدام دانشگاه فرهنگیان و ماده 28 آموزش و پرورش (پیمانی) انجام داده اند. از اهداف گزینش، جذب نیروهای قوی برای تربیت نسل آینده است.

در پایان نیز از همکاران گزینش تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار