رئیس اداره صمت اسلامشهر:

اعطا 209میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنفی اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - با تصویب ستاد تنظیم بازار،کالاهای مورد نیاز مردم از جمله شکر،روغن،برنج و مرغ توسط 50 عامل رسمی در شهرستان اسلامشهر و در ماه‌های گذشته تا کنون توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اعطا 209میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنفی اسلامشهر

محمد صالح رضایی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اسلامشهر در جلسه شورای اداری منطقه در سخنانی با توجه به اهمیت شرایط سه ماه پایانی سال 99 اظهار کرد: وضعیت کرونا در شهرستان با عملکردخوب مردم و مسئولان از شرایط نارنجی به زرد تبدیل شد و از مدیران در خواست کرد، با توجه به طرح تکریم ارباب رجوع در رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

او افزود: مسئولان شهرستان در آستانه دهه فجر نسبت به افتتاح پروژه‌های خود توجه کرده و از مردم و روسای ادارات در خواست کرد در زمینه رعایت الگوی مصرف گاز هم توجه خاص داشته باشند.

در ادامه محمدی مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری اسلامشهر نیز از اجرای طرح سامان و همکاری ادارات در اجرای آن سخن گفت و از مدیران ادارت خواست کرد به توسعه نهاد امور بانوان در دستگاه‌های خود توجه بیشتری انجام دهند.

سپس ناطقی پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: در طول ده ماه گذشته در 6700واحد تولیدی و صنفی اسلامشهر با توجه به شرایط تحریم و کرونا 6500نفر اشتغال داشتیم و از 9 شرکت تولیدی و صنفی که در حال تعطیل و نیمه تعطیل بودند در کارگروه رفع موانع تولید جلوگیری شد و 550 نفر نیز در این مراکز مشغول به کار شدند.

او افزود: در زمینه اعطای تسهیلات به واحدهای متضرر از کرونا در طول یک ماه گذشته 209میلیارد تومان از این تسهیلات محقق شد و با تصویب ستاد تنظیم بازارکالاهای مورد نیاز مردم از جمله شکر،روغن،برنج و مرغ توسط 50 عامل رسمی توزیع شد و در همین راستا گشت‌های مشترک هم داریم که تعدادی از واحدهای متخلف به تعزیرات معرفی شدند .

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار