در جلسه معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه ۲ عنوان شد:

انتقال مفهوم شهادت و نقش شهدا در حفظ نظام اسلامی، وظیفه معاونان و مربیان پرورشی است

تهران(پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۲، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، انتقال مفهوم شهادت و نقش بزرگ شهدا در حفظ نظام اسلامی را وظیفه همه به خصوص معاونان و مربیان پرورشی دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۲۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
انتقال مفهوم شهادت و نقش شهدا در حفظ نظام اسلامی، وظیفه معاونان و مربیان پرورشی است

وبینار معاونت پرورشی با حضور معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه ۲ برگزار شد.

این جلسه با هدف اطلاع رسانی به معاونین و مربیان پرورشی در زمینه‌های مختلف حوزه معاونت پرورشی شامل: فرهنگی، هنری، قرآن، عترت و نماز، سازمان دانش آموزی و دارالقرآن برگزار شد.

در ابتدا رحمت الله حضرتی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۲، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: انتقال مفهوم شهادت و نقش بزرگ شهدا در حفظ نظام اسلامی بر عهده همه به خصوص معاونان و مربیان پرورشی است.

وی در ادامه با قدردانی و تشکر از همکاران تربیتی که در این شرایط بحرانی و حساس تلاش می کنند و آموزش ها و فعالیت هایشان را متوقف نکرده و به صورت مجازی با تمام مشکلات و پیچیدگی‌های خود ادامه داده اند گفت: این بیماری باعث شد آموزش و پرورش نه تنها منفعل نبوده، بلکه جهش فوق العاده و رشد خوبی داشته و همچنین ظرفیت فضای مجازی هم به کمک ما آمد.

در ابتدا فقط مباحث آموزشی مطرح بود، ولی الان تمام فعالیت‌ها اعم از آموزش‌ها و مسابقات فرهنگی هنری ورزشی قرآن در فضای مجازی قابل انجام است.

حضرتی در ادامه گفت: ما باید برای هر کاری مسلح به سلاحش باشیم. فضای مجازی مانند هر فضای دیگری آسیب‌های خودش را دارد ما باید از این فضا خوراک فکری به دانش آموز بدهیم تا آسیب‌ها کمتر شود.

وی در ادامه افزود: طبق بررسی ها دانش آموزان ما به خاطر زندگی شهری دارای اضافه وزن هستند و در حال حاضر نیز با توجه به شرایط کنونی، کم تحرکی در این مورد مزید بر علت شده و مسائل روحی و روانی هم به خاطر ترس از ویروس و عدم ارتباط با همسالان و دبیران به وجود آمده است.

او در ادامه از فعالیت های گسترده و بعضا بسیار خلاقانه همکاران تشکر کرد و گفت: این قابلیت فضای مجازی و بستری که آماده شده در آینده هم قابل استفاده است. در این دوران عزیزانی بودند که تولید محتواهای عالی انجام داده، جشن عبادت مجازی انجام دادند که با بازخوردهای خوبی از طرف بچه ها و خانواده هایشان مواجه شدیم. ما فعالیتها را دراین فضا رصد می‌کردیم و هم‌اکنون رصدهای میدانی هم در حال انجام است. در همه تیم‌هایی که به مدارس اعزام می‌شوند یک همکار پرورشی حضور دارد که برنامه های پرورشی مدارس را مورد بررسی قرار می دهد.

در ادامه خطاب به همکاران تربیتی مدارس عنوان کرد که بهمن و اسفند ماه را در پیش داریم و باید همانند سال های قبل برنامه ها و مراسم ها برگزار شود . بهمن ماه یادآور روزهای پرشکوهی است. تکلیف و رسالتی به گردن ماست که آرمان های شهدا و انقلاب را به نسل جدید انتقال دهیم.

در ادامه نشست، مسئولین واحدها، عطار باشی، امانی مهر، نسیمی و امامی فر به بیان فعالیت های انجام شده و فعالیت های در حال انجام پرداخته و توضیحات مربوطه را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار