رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان:

ارزیابی عملکرد، یکی از ارکان اصلی مدیریت است

کرمان(پانا)- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه کمیته مدیریت عملکرد، گفت ارزیابی عملکرد یکی از ارکان اصلی مدیریت است.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی عملکرد، یکی از ارکان اصلی مدیریت است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حمیدرضا میرموسی در این جلسه ضمن اعلام نتایج ارزیابی عملکرد کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در سال 98 در سطوح ستادی و کشوری جشنواره شهید رجایی گفت: ارزیابی عملکرد یکی از مهمترین فرایندهای راهبردی است که ضمن بهبود وضعیت پاسخگویی، میزان تحقق اهداف و برنامه های هر دستگاه را مشخص می کند و به عنوان یکی از فعالیت های کلیدی، از عناصر اصلی مدیریت به شمار می آید.

وی افزود: ارزیابی عملکرد ابزاری کارآمد است که مدیر و کارکنان از طریق آن به نقاط قوت و ضعف عملکردی دستگاه پی می برند و با ریشه یابی آن ها اقدامات اصلاحی برای بهبود عملکرد انجام می دهند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان ضمن قدردانی از اعضای شورای معاونان و رابطان ارزیابی عملکرد، از کسب عنوان عالی در ارزیابی عملکرد سال 98 خبر داد و گفت: آموزش و پرورش دستگاهی است که رویکرد آن تعالی دانش و فرهنگ است و با توجه به نقشی که این دستگاه می تواند در برطرف کردن نیازهای مردم داشته باشد باید مورد بررسی قرار گیرد تا بدین وسیله نقاط ضعف و قوت و فاصله بین وضع موجود و وضع مطلوب در آن شناسایی شود و با توجه به آن ها تدبیری جهت غلبه بر ضعف ها و ارتقای دستگاه فراهم شود.

میرموسی گفت: به استناد مصوبه شورای عالی اداری به شماره 6653/206 به تاریخ 90/03/23 و بر اساس ارزیابی سال 98، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در سطح عالی قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار