ادای احترام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به شهدای بافت

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آستانه ورود به شهر بافت با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به شهدای بافت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست» اظهار کرد: این جمله پرمحتوا و مهمی است که وی، نام و خاطره شهدا را معادل خون شهید می‌دانند، شهادتی که برای شهید یک حرکت ارزشمند، مهم و فراتر از همه فوق ارزش‌هاست.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان در حوزه فرهنگی دانست و از راه اندازی مکتب راهیان نور مزار مطهر حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه با همکاری سپاه ثارالله در راستای تحقق این مهم خبر داد.
اسکندری نسب گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس استان ۵۲۰ یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز برگزار شده است.
بر پایه این گزارش، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، امام جمعه بافت و جمعی از مسئولان با حضور در گلزار شهدای بافت با مقام شامخ شهیدان ادای احترام و تجدید میثاق کردند.
گفتنی است: رئیس ادارات حراست و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان را در این سفر همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار