مدیرآموزش و پرورش فلاورجان:

مدارس شاهد سمبل و پایگاه ترویج فرهنگ غنی ایثارو شهادت هستند

فلاورجان(پانا)- حسینعلی امینی در جلسه ستاد شاهد شهرستان فلاورجان گفت ولایتمداری باید در بین دانش آموزان حفظ و ارتقاء پیدا کند.

کد مطلب: ۱۱۵۲۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شاهد سمبل و پایگاه ترویج فرهنگ غنی ایثارو شهادت هستند

جلسه ستاد شاهد شهرستان فلاورجان با حضور حسینعلی امینی مدیرآموزش و پرورش، رفیعی رئیس بنیادشهید، رمضان رحیمی معاون پرورشی، مدیران مدارس شاهد و دیگر اعضا در سالن اجتماعات امیرکبیر مدیریت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرآموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه و یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و هفته بصیرت اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت امام راحل و راهبریهای مقام معظم رهبری از نعمت بصیرت برخوردار شد و نهم دی ماه 88 اوج بصیرت بود که در این باره مقام معظم رهبری فرمودند: دست اراده خداوند و روح حسین ابن علی(ع) بر حماسه 9 دی حاکم بود.

وی افزود: ولایتمداری یک ارزش و یک واقعیت پرمنفعت برای جامعه است و بدون ولایت کار جامعه سامان پیدا نخواهد کرد و بهترین سازوکار برای حفظ جامعه از خطرات، ولایت است که در نهم دی ماه مردم به خوبی از رکن رکین نظام دفاع کردند.

حسینعلی امینی مدیرآموزش و پرورش در ادامه در خصوص اهمیت مدارس شاهد اظهار کرد: مدارس شاهد سمبل و پایگاه ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت هستند و فلسفه مدارس شاهد رسیدگی به امور تحصیلی و تربیتی یادگاران دفاع مقدس و فرزندان جامعه ایثارگری ست.

مدیرآموزش و پرورش تصریح کرد: یکی از افتخارات آموزش و پرورش جدا از تعلیم و تربیت و فعالیتهای پرورشی ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در بین دانش آموزان شاهد است و اگر بتوانیم یادگاران دفاع مقدس و کسانی که فرزندان آنان به عنوان امانت در اختیار ما هستند به امور آنان رسیدگی کنیم می توانیم روحیه ایثارگری را ترویج کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ولایتمداری در بین دانش آموزان باید حفظ و ارتقاء پیداکند، کمااینکه چشم امید خانواده های شهدا نیز به مدارس ما هست که به خوبی یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار