فرمانده سپاه شهدا:

دفاع مقدس مرتفع ترین قله انقلاب اسلامی است

ارومیه (پانا) - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی دفاع مقدس را مرتفع ترین قله انقلاب اسلامی در طی 42 سال از زمان تولد دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۲۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس مرتفع ترین قله انقلاب اسلامی است

سردار حبیب شهسواری در مراسم افتتاحیه اردوهای مجازی راهیان نور دانش آموزی که در محل سالن اندیشه اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی در مسیر 42 ساله خود فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده که دفاع مقدس مرتفع ترین و والاترین قله آن است و این جریان عظیم به هیچ وجه فراموش شدنی نیست.

وی در این خصوص ادامه داد: جریان راهیان نور و اردوها و فضاهای آشنایی و ارتباط گیری با ایام دفاع مقدس، راه اتصال نسل جوان امروزی به اقیانوس حماسه، دینداری، ایثار ، عشق و فداکاری است و متولیان امر در همه دستگاه های مرتبط به خصوص دستگاه های فرهنگی باید برای تحقق این مهم در کنار سپاه و آموزش و پرورش باشند.

سردار شهسواری به وظیفه خطیر آموزش و پرورش در تربیت نسلی هوشمند گفت: همه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تربیت یافته نظام تعلیم و تریت و معلمین وارسته بودند که با ایثار و فداکاری از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و همان آموزش و پرورش امروز وظیفه خطیرتر و سخت تری دارد و باید نسل جدید را برای جنگ های نرم و هوشمند آماده سازد.

وی سردار سلیمانی را یک مکتب خواند تصریح کرد: بسیاری از سرمایه های ایثار و فداکاری و مغزهای متفکر جبهه های مقاومت جنگ تحمیلی در همان ایام جنگ به مقام شهادت نایل آمدند و نسل حاضر رشادت های آنها را لمس نکردند اما سردار سلیمانی ذخیره خدا برای این موضوع و یک لثبات پرادعا بر همه وارستگی های مورد اشاره بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: وحشت انتقام گیری ایران از مسببان شهادت سردار سلیمانی همزمان با سالگرد شهادت وی یک ترس را در دل دشمن ایجاد کرده بود که تحرکات اخیرشان در منطقه یک بازی با اسباب بازی بیش نبود، حتی نام سرذار سلیمانی بعد از شهادت نیز بعضی ها را در خارج این مرز و بوم می ترساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار