فراهم شدن ابزارهای آموزش مجازی برای دانش‌آموزان روستایی

تهران (پانا) - به گفته مولف کتب درسی برخی معلمان در گوشه و کنار کشور، با همه وجود علاقه‌مندند هرچه زودتر کرونا از بین برود و به کلاس‌های درس باز گردند.

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فراهم شدن ابزارهای آموزش مجازی برای دانش‌آموزان روستایی

اسفندیار معتمد با حضور در استودیوی پخش زنده برنامه "خیابان فرصت" رادیو گفت‌وگو معلمی را شغلی برای ارتباط برقرار کردن میان عاطفه‌ها خواند و افزود: دانش آموزان در کلاس درس برای رسیدن به یک هدف آموزشی قرار می‌گیرند و کرونا باعث شد این جمع، کاملا از هم گسسته شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروزی از مدارس و کلاس و دیدن معلم محرومند و این بزرگ ترین ضربه به آموزش و پرورش بود، ادامه داد: خوشبختانه با توجه به شرایط ایجاد شده، معلمان با همه وجود تلاش دارند مسئولیت خود را ایفا می‌کنند.

مولف کتب درسی با اشاره به نا آشنایی بسیاری از معلمان با ابزارهای ارتباطی جدید، گفت: برخی معلمان فاقد وسایل ارتباطی بودند ولی در یکسال خیر تلاش کردند خود را آموزش لازم بدست آورده و با محصلان ارتباط برقرار کنند.

وی اضافه کرد: برخی معلمان در گوشه و کنار کشور، با همه وجود علاقه مندند هرچه زودتر کرونا از بین برود و به کلاس‌های درس باز گردند.

معتمد با اشاره به خلق الساعه بودن کرونا و اقداماتی که آموزش و پرورش بدون پیش بینی‌های قبلی، در این دوران شکل داد، اظهار کرد: کم و بیش کارهایی صورت گرفت و برنامه ریزی‌هایی صورت گرفت و وزارت آموزش و پرورش تلاش خود را کرد ولی خود معلمان نیز تلاش قابل توجه انجام دادند.

وی همچنین به حمایت دیگر ارگان‌ها از روند آموزی فرزندان ایران و تهیه ابزارهای لازم برای دانش آموزان کشور، خاطرنشان ساخت: در برخی روستاها با استفاده از گسترش ارتباطات اجتماعی از حمایت خیرین بهره برده و ابزارهای آموزش مجازی را برای دانش آموزان فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار