مستند «ابومهدی المهندس» روی آنتن رادیو تهران

تهران (پانا) - گفتگوی اختصاصی با دختر شهید ابومهدی المهندس و مستند ساز«سلفی با ابومهندس» پنجشنبه 11 دی ماه، از ویژه برنامه«تهران میدان شهداء» تقدیم علاقه مندان می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۰۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مستند «ابومهدی المهندس» روی آنتن رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ آرزو مددی تهیه کننده برنامه«تهران میدان شهدا » ضمن اعلام این خبر گفت: این برنامه روایتی مستند از زندگینامه شهدا با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه مقاومت است. برنامه«تهران میدان شهداء» در گفتگوی اختصاصی و صمیمی با فرزندان و همرزمان سرداران شهید، داستان زندگی خانواده معظم شهدا را مرور می‌کند.

گروه تهران و رویداد های رادیو تهران در ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت ویژه ‌برنامه تهران میدان شهدا را این شب ها از ساعت 20 تقدیم مخاطبان می کند.

مهمان برنامه تهران میدان شهداء، امشب چهارشنبه 10 دی ماه، محمدعلی پورجعفری فرزند شهید حسین پورجعفری دوست، همراه و همرزم و جعبه سیاه حاج قاسم سلیمانی است که از ناگفته های۱۳دی ماه ۹۸ خواهد گفت.

پنجشنبه 11دی ماه، مستند ابومهدی المهندس در گفتگو با دختر شهید ابومهدی المهندس تقدیم حضور مخاطبان خواهد شد. پس از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، مستند«سلفی با ابومهندس» بسیار دیده شد؛ در این ویژه برنامه گفتگویی با مستندساز این برنامه که خاطره‌هایی از لحظات حضور در کنار این شهید را روایت کرده است، روایتی از زندگی و مجاهدت این شهید بزرگ و مجاهد عراقی، به سمع مخاطبان می رسد.

شنبه 13 دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار دلها با همرزمان و همراهان حاج قاسم سلیمانی گفتگو خواهد شد.

به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشورمان، برنامه تهران میدان شهداء ، 19 دی ماه به صورت ویژه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار