افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه در ناحیه۳ شهر شیراز 

شیراز (پانا) - استاندار فارس گفت ۶۰ پروژه آموزشی در شهرستان شیراز در دست احداث است که ۳۰ واحد آن تا پایان سال به بهره برداری و مابقی نیز تا پایان دولت به پیشرفت قابل قبولی خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه در ناحیه۳ شهر شیراز 

عنایت الله رحیمی امروز در مراسم افتتاح دبیرستان ۱۵ کلاسه ناحیه ۳ شیراز با بیان این که بالندگی و توسعه کشور متاثر از سرمایه‌های انسانی آموزش دیده، خلاق و نخبه است، اظهار کرد: اگر به دنبال توسعه، رفاه و آسایش مردم هستیم باید این هدف را از مسیر توسعه تعلیم و تربیت در کشور محقق کنیم.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب و رئیس محترم جمهوری درباره همه ابعاد آموزش و پرورش تاکیدات بسیار زیادی دارند، افزود: دولت تدبیر و امید همه آرمان ها و شعارهای دولت های گذشته در خصوص توسعه آموزش و پرورش که در قالب شعار و اقداماتی مطرح می‌شد را عملی کرده است که شامل توسعه، ایمن‌سازی و هوشمندسازی فضاهای آموزشی و همچنین ترمیم حقوق بازنشستگان فرهنگی و فرهنگیان عزیز، توجه به محتوای کتاب های آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی در قالب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می شود.
استاندارفارس با بیان این که ۴۳ روستا که در حریم شهر شیراز قرار گرفته‌اند با معضلات متعددی روبرو هستند، ادامه داد: فرماندار شیراز باید به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات این مناطق تلاش کند تا امکانات اولیه مورد نیاز اهالی این روستاها در چارچوب مقررات تامین شده و مسیر توسعه آن ها هموار شود.
رییس آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز نیز در این مراسم گفت: این مدرسه دارای ۱۵ کلاس درس است.
محمد کماندار افزود: این پروژه با زیر بنای بالغ بر یکهزار و ۶۷۶ متر مربع و با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد ریال احداث شده است.
وی شیراز ادامه داد: در آینده ای نزدیک شاهده مراحل پایانی عملیات اجرایی دو دبیرستان دخترانه ، پسرانه و افتتاح و آغاز عملیات ساخت دو دبیرستان متوسطه دوم دختران و پسران در روستاهای اطراف شیراز
خواهیم بود.
استاندار فارس از پروژه خوابگاه دبیرستان عشایری شهید بهشتی شیراز نیز بازدید کرد، این پروزه با زیر بنایی بالغ بر ۶ هزار متر مربع دارای ۵۰ سوییت و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال ویژه دانش‌آموزان عشایری استان فارس در حال احداث است.
بنابراین گزارش همچنین استاندار فارس از پروژه آموزشی ۶ کلاسه در حال ساخت حجت آباد شیراز نیز بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار