سخنگوی صنعت برق:

خاموشی معابر با هماهنگی و برای تامین برق بخش خانگی است

تهران (پانا) - به گفته سخنگوی صنعت برق خاموشی یک در میان معابر که با هدف کاهش میزان مصرف گاز انجام شده، با هماهنگی دستگاه‌های مسوول و برای تامین برق بخش خانگی انجام شده است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
خاموشی معابر با هماهنگی و برای تامین برق بخش خانگی است

به گزارش ایرنا، «مصطفی رجبی مشهدی» افزود:‌ برای خاموشی معابر هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شده تا مشکلی در حفظ و تامین امنیت ایجاد نشود.

وی ادامه‌داد: به‌طور قطع این خاموشی‌ها به منظور کاهش مصرف انرژی و در شرایطی است که همه مردم به برق مطمئن و پایدار نیاز دارند.

سخنگوی صنعت برق، به روند افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری و نیز محدودیت تامین گاز برای نیروگاه‌ها اشاره و خاطرنشان‌کرد: بر این اساس صنعت برق تصمیم گرفت بخشی از روشنایی معابر و بزرگ‌راه‌های اصلی را تعدیل کرده و به صورت یک در میان آنها را روشن کند تا حداقل روشنایی حاصل شود.

رجبی مشهدی بیان‌داشت: با توجه به مصوبه منع تردد، به نظر می‌رسد این میزان روشنایی در بزرگ‌راه‌ها و معابر اصلی کفایت می‌کند تا بتوان از این طریق به صرفه‌جویی بخشی از سوخت در نیروگاه‌ها پرداخت.

وی گفت: این موضوع کمک خواهد کرد روندتامین برق مطمئن و پایدار برای همه فراهم باشد.

پیش از این مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: اصلاح روشنایی معابر صرفه‌جویی یک میلیون لیتری مصرف سوخت به‌همراه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار