با «دلاور»؛ فرزندانتان را با نام و تصویر شهدا آشنا کنید

تهران (پانا) - بازی مهیج خانوادگی «دلاور» با بیش از 15 عنوان بازی و واقعیت افزوده با محوریت آشنایی با نام و تصاویر شهدا روانه بازار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
با «دلاور»؛ فرزندانتان را با نام و تصویر شهدا آشنا کنید

بازی مهیج خانوادگی «دلاور» با بیش از 15 عنوان بازی و واقعیت افزوده همراه با مهره و صفحه بازی، تصاویر و نکاتی از 57 دلاور شهید با طرح جلدی از تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

«دلاور» یک بازی گروهی است که در بیش از 15 روش مختلف قابل انجام است و محدودیت سنی ندارد. این بازی را می‌توان در گروه‌های 2 تا 10 نفره در جمع‌های دوستانه و خانوادگی بازی کرد.

طراحی بازی «دلاور» بر پایه اطلاعات و تصاویر شهدای گرانقدر ایران اسلامی انجام شده است. با انجام این بازی شما با نام و تصاویر شهدای ایران اسلامی از دوره قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا شهدای مدافع حرم و دلاوری‌ها و رشادت‌هایشان آشنا می‌شوید.

این اثر از سوی انتشارات اعلایی منتشر شده است در طراحی این بازی از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده شده است. برای استفاده رایگان از این تکنولوژی لازم است که اپلیکیشن دلاور را بر روی گوشی خود نصب کنید.

لازم به ذکر است این روزها و در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پویش ملی «قهرمان من» با هدف معرفی و عرضه محصولات کودک و نوجوان با محوریت این شهید عزیز به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی «ایران نوشت» برگزار می‌شود؛ بازی «دلاور» نیز از جمله آثار حاضر در این پویش است.

«قهرمان من» قصد دارد تا ضمن اطلاع‌رسانی و معرفی محصولات تولید شده در راستای ادای دین تولیدکنندگان به این شهید بزرگ، بسترهای تهیه این محصولات را برای مخاطبان سراسر کشور و علاقمندان حاج قاسم سلیمانی فراهم می‌کند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ghahreman.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار