200 روستای سیستان و بلوچستان به اینترنت نسل سوم و چهارم مجهز می‌شود

مدرسه ارتباطات و اینترنت در توحید آباد خاش ساخته می‌شود

زاهدان (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد بیش از ۲۰۰ روستای سیستان و بلوچستان تا ۲۱ روز آینده به نسل سوم و چهارم ارتباطات و تلفن همراه مجهز می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۰۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
200 روستای سیستان و بلوچستان به اینترنت نسل سوم و چهارم مجهز می‌شود

محمدجواد آذری جهرمی امروز در جریان سفر به خاش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه کار آموزش در شهرک توحید آباد گرنچین خاش به صورت حضوری بوده و مشکلات اینترنت و ارتباطات در این منطقه وجود دارد قول می‌دهیم که مدرسه ارتباطات و اینترنت ویژه دختران توحید آباد را خواهیم ساخت.

وی بیان کرد: ۱۲۰۰ روستای سیستان و بلوچستان که ۲۷ درصد روستاهای این استان هستند تا پایان امسال به اینترنت و ارتباطات کیفی مجهز می‌شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت‌های فیبر نوری به صورت تدریجی در سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه عقب ماندگی‌های تاریخی در سیستان و بلوچستان وجود دارد کار بررسی مشکلات و رفع کمبودهای ارتباطات این استان را در اولویت قرار داده‌ایم.

جهرمی تصریح کرد: مقوله‌های سلامت، تجارت، آموزش، فرهنگی و ارتباطات اجتماعی به فراهم بودن زیرساخت‌های اینترنت ارتباط دارد.

گفتنی است وزیر ارتباطات در این سفر یک روزه به خاش از سایت‌های ارتباطات منطقه پشتکوه، رباط و روستاهای بخش مرکزی خاش بازدید و با مردم توحید آباد گرنچین از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار