رخشانی‌مهر در پیامی به‌مناسبت نهم دی‌ماه روز بصیرت:

حماسه ۹ دی‌ موجب قوام انقلاب اسلامی شد

تهران (پانا) - فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی‌مقدم کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور در پیامی به مناسبت نهم دی‌ماه روز بصیرت، این روز را نماد بصیرت و موجب قوام انقلاب اسلامی برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حماسه ۹ دی‌ موجب قوام انقلاب اسلامی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صادقی‌مقدم سازمان نوسازی مدارس کشور به مناسبت فرارسیدن نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه نهم دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست . "مقام معظم رهبری"

حماسه 9 دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و این یوم الله را به عنوان نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ افتخارات کشور به جهانیان نشان دادند.

حماسه مردم بصیر و انقلابی ایران درنهم دی ماه، پیام ولایت‌مداری ملت را به گوش جهانیان رساند و با این خروش تاریخی تداوم و قوام شجره طیبه انقلاب اسلامی و پاسداری از مکتب امام خمینی (ره) را تضمین کرد.

این روز تاریخی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که برای حفظ اصول و آرمان‌های نظام اسلامی، در مقاطع و گردنه‌های حساس انقلاب جانانه ایستادند و با دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان مقابله کردند، و با سربلندی و آگاهی خود در جریان حرکت عظیم نهم دی‌ماه مشت محکمی بر دهان توطئه گران استکبار جهانی کوبیدند.

کارکنان و بسیجیان سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و پاسداری و تجلیل از حرکت ملت شریف و انقلابی ایران به خاطر بصیرت بی‌نظیرشان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید میثاق می‌کنیم و تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام به کار خواهیم بست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار