مسئول بسیج مداحان استان بوشهر از کانون‌های بسیج مداحان دشتی، کنگان و دیر و شهر دلوار بازدید کرد

بوشهر(پانا)_مسئول سازمان بسیج مداحان استان بوشهر با حضور در شهرستان‌های دشتی، کنگان و دیر و شهر دلوار ضمن بازدید از کانون‌های بسیج مداحان این شهرستان‌ها از نزدیک در جریان برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی این کانون‌ها قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئول بسیج مداحان استان بوشهر از  کانون‌های بسیج مداحان دشتی، کنگان و دیر و شهر دلوار بازدید کرد

به گزارش پانا، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در گفتگو با پانا اظهار کرد : در این بازدید‌ها جلسات هم‌افزایی با حضور مسئولین کانون‌های بسیج مداحان این مناطق در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی، خدمات‌رسانی به مردم و انجام رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دهه بصیرت و ایام فاطمیه به نیابت از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد .

حسین معینی گفت : دیدار با فرمانده ناحیه سپاه هر شهرستان، دیدار با دو خانواده شهید مداح و افتتاحیه دوره آموزشی مداحی نوگلان حسینی در دیر از جمله برنامه‌های مهمی بود که در این بازدید انجام شد.


وی اظهار کرد: مداحان بسیجی و هیئت‌های مذهبی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه تاکنون زحمات زیادی کشیده‌اند و در واقع طلایه‌دار این اقدام ارزشی و انقلابی در استان بوده و هستند.

در ادامه بازدید مدیر کانون بسیج مداحان استان به همراه جانشین سپاه شهرستان کنگان با خانواده شهید مداح عباس روشن قیاس دیدار کردند و با اهداء لوح یادبود تصویر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده این شهید بزرگوار قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار