با حضور معاون وزیر ورئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور؛

عملیات ساخت مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه شهرک صنعتی کرمان آغاز شد

تهران (پانا) - عملیات ساخت یک مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه در شهرک صنعتی کرمان با مشارکت اتاق بازرگانی و شرکت سرمایه‌گذاری عمران و توسعه استان کرمان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
عملیات ساخت مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه شهرک صنعتی کرمان آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، کلنگ ساخت مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه در شهرک صنعتی کرمان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی کشور، استاندار کرمان و روسای اتاق بازرگانی استان و شرکت سرمایه‌گذاری کرمان و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان به زمین زده شد.

سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس کرمان در حاشیه کلنگ زنی این مجتمع آموزشی که با حضور شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی برگزار شد، گفت: این مجتمع آموزشی که ۲۴ کلاسه می باشد، در یکی از محروم ترین مناطق و در حاشیه شهر کرمان واقع شده است و تراکم جمعیت دانش آموزی زیادی در این منطقه وجود دارد و با ساخت این مجتمع آموزشی خدمات مناسب و مطلوب تحصیلی در فضایی ایمن و استاندارد ارائه می شود.

واعظی نژاد در ادامه افزود: در واقع بانی ساخت این مجتمع آموزشی در این منطقه، دکتر محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی می باشد، که با پیگیری ایشان و با مشارکت اتاق بازرگانی استان و شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان این مدرسه که مورد نیاز مردم این منطقه شهر کرمان است؛ ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی ساخته خواهد شد، تصریح کرد؛ این پروژه دو ساختمان ۱۲ کلاسه دارد، که یک دبستان ویژه دختران و یک ساختمان ویژه پسران مقطع ابتدایی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس کرمان ضمن قدردانی از مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین پروژه در ادامه خاطرنشان ساخت: با ساخت این مجتمع آموزشی بیش از ۸۰۰ دانش آموز حاشیه نشین شهر کرمان از فضای ایمن و استاندارد برخوردار خواهند شد و شرایط تحصیل خوب و بدون دغدغه برای دانش آموزان فراهم خواهد شد.

واعظی نژاد ضمن قدردانی از مشارکت اتاق بازرگانی استان و شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، اظهار داشت: این پروژه در ادامه ساخت ۱۲۰ مدرسه با ۷۲۰ کلاس درس طبق تفاهم نامه با اتاق بازرگانی و موسسه خیریه مهر گیتی ساخته می شود.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام اینکه زیربنای هر ساختمان آموزشی ۱۳۰۷ مترمربع می باشد؛ بیان داشت: این پروژه به صورت مشارکتی ساخته خواهد شد و سهم اتاق بازرگانی استان، ۳۰ درصد این پروژه خواهد بود و مابقی از اعتبارات نوسازی مدارس تامین خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار