افزایش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد و طلاق در شهرستان دماوند

دماوند(پانا) -معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند از افزایش بزه و آسیب های اجتماعی در این شهرستان خبر داد و آسیب شناسی تخصصی را در این زمینه ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۱۵۰۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد و طلاق در شهرستان دماوند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دماوند، زمهریر معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند گفت شهرستان دماوند با توجه به برخورداری از شرایط فرهنگی و مذهبی، از حیث آمار و رتبه‌بندی‌های آسیب‌های اجتماعی، جرائم و بزه در سطح استان تهران از وضعیت بهتری برخوردار است.

او بیان کرد: متاسفانه در دماوند نیز به تناسب با سطح کشوری و استانی شاهد افزایش بزه‌ و آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق هستیم، آسیب‌ها در کمیسیون‌های مختلف بررسی می‌شود اما امور بانوان باید آسیب‌ها را به صورت تخصصی شناسایی و بررسی کند.

زمهریر گفت: برخی از علل بروز آسیب‌های اجتماعی در هر شهرستانی با توجه به موقعیت خاص آن و علاوه بر علل ملی و استانی ایجاد می‌شود، بنابراین آسیب شناسی باید به طور تخصصی انجام شود.

او در آخر اظهار کرد: در حوزه‌های متعدد از جمله در حوزه بانوان باید آسیب‌ها شناسایی و برای رفع آنها راهکار و پیشنهاد ارائه شود، هدف اصلی در این زمینه پیشگیری با اقدامات فرهنگی است. باید با شناسایی آسیب‌ها از تبدیل و ایجاد آنها در سطح شهرستان پیشگیری کنیم چرا که با شیوع آسیب‌ها حل کردن آنها مشکل‌تر خواهد بود و هزینه بیشتری را می‌طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار