سخنگوی جبهه تربیتی کودک و نوجوان انقلاب اسلامی:

دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد در پویش «نسل سلیمانی» شرکت کنند

به دنیا نشان دهیم که شهید سلیمانی از خود نسل سلیمانی را برجا گذاشت

تهران (پانا) - سخنگوی جبهه تربیتی کودک و نوجوان انقلاب اسلامی فعالیت‌های پویش بین‌المللی نسل سلیمانی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد در پویش «نسل سلیمانی» شرکت کنند

نشست رسانه ای پویش بین‌المللی نسل سلیمانی باحضور حجت الاسلام حامد تقدیری مسئول مدارس اسلامی صدرا و دبیر جبهه تربیتی کودک و نوجوان انقلاب اسلامی متشکل از مجموعه‌های دانش‌آموزی امروز یکشنبه ۷ دی ماه ۹۹ در مجتمع فرهنگی و هنری سرچشمه برگزار شد.

حجت‌الاسلام تقدیری درباره شکل‌گیری جبهه تربیتی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مجموعه‌های مدرسه‌ای مانتد مدارس کوثر، سازمان مدارس صدرا، شبکه امید، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی، کانون امام رضایی‌ها، مجتمع امام صادق، مجتمع فتح‌الفتوح و ... با اهداف تربیتی از دو سال پیش تشکیل شد. تولید محتوا، فعالیت‌های نوآورانه، تقویت و تعالی معلمان کشور در بخش محتوایی و روشی، پشتیبانی و توانمندسازی خانواده‌ها خصوصا در دوره کرونا و نقش‌ آفرینی فکری و محتوایی و روشی در عرصه بین‌الملل از جمله اهداف این مجموعه است.

وی افزود: این جمع همراهانی نیز در فعالیت‌های مشترک دارد ازجمله وزارت آموزش و پرورش و مجموعه‌های مختلف با ما همراه بوده است. مدارس سما، بنیاد فرهنگی اسوه و حوزه‌های علمیه از جمله همراهان مجموعه جبهه تربیتی انقلاب اسلامی در مسیرش بودند.

دبیر جبهه تربیتی انقلاب اسلامی با اشاره به شخصیت شعید قاسم سلیمانی به عنوان موضوع پویش نسل سلیمانی اظهار کرد: ما تلاش ابعاد مختلف شخصیتی ایشان را به دانش‌آموزان معرفی کنیم. ما همچنین بر این موضوع تاکید داریم که شهید سلیمانی می‌تواند الگوی مناسبی برای همه دانش‌آموزان از جمله دختران باشد.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم به دنیا نشان دهیم شهید سلیمانی از خود نسل سلیمانی را برجا گذاشت و این نسل نقش‌آفرینی بزرگی در گام دوم انقلاب خواهد داشت که یکی از آنها نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

تقدیری در ادامه به نحوه فعالیت دانش‌آموزان در این پویش گفت: دانش‌آموزان می‌توانند از طریق شبکه شاد و سایت نسل سلیمانی در این پویش شرکت کنند. انها در نامه ای به رهبران مقاومت با شهید سلیمانی تجدید بیعت می‌کنند. آنها در گام بعد محبوب ترین جمله از شهید سلیمانی را انتخاب می‌کنند. در ادامه آثار خود در زمینه شهید سلیمانی را برای ما ارسال می‌کنند.

وی با اشاره به تجمع میلیونی دانش‌آموزان در یک گردهمایی مجازی گفت: برای کمک به خانواده‌ها و معلمان در مسیر تعلیم و تربیت خصوصا در دوره کرونا ما به جمع آوری الگوهای تربیتی مناسب در این دوره می‌پردازیم.

دبیر جبهه تربیتی انقلاب اسلامی درباره خروجی این برنامه‌‌ها گفت: تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان را در مسیر رشد فکری و مهارتی سوق دهیم که در گام نخست ارتباط با ۷ میلیون دانش‌آموزان را در برنامه داریم. در گام دوم نیز رشد مهارتی با استفاده از نوآوری‌های مختلف صورت می‌گیرد و در گام سوم توانمندسازی خانواده‌ها و معلمان را داریم که با رمز شهید سلیمانی انجام خواهد شد.

زینعلی، مسئول طرح بهنام محمدی که در این نشست حضور داشت درباره طوماری که به مناسبت 13 آبان با فراخوان دانش‌آموزان راه‌اندازی شده بود اظهار کرد: تا امروز یک میلیون و 560 هزار دانش‌آموز برای امضای طومار شرکت کردند همچنین 300 هزار اثر تولیدی مرتبط با پویش 13 آبان به دبیرخانه پویش ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار