رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان:

گمان " بیماری تنها برای دیگران است و ما مبتلا نمی‌شویم " طایفه تنگستانی را به کام کرونا کشاند

تنگستان(پانا)-رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت گمان " بیماری تنها برای دیگران است و ما مبتلا نمی‌شویم " طایفه تنگستانی را به کام کرونا کشاند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
گمان " بیماری تنها برای دیگران است و ما مبتلا نمی‌شویم " طایفه تنگستانی را به کام کرونا کشاند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان عادل مقدس اظهارکرد: این گمان که "بیماری کرونا تنها برای دیگران است و ما مبتلا نمی‌شویم "، خیالی واهی است و چه‌بسا با از دست رفتن عزیزانی از طریق این بیماری، سال‌ها از سهل‌انگاری خودمان پشیمان باشیم.
وی بیان داشت: متأسفانه به دلیل عدم توجه خانواده‌ها به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری مراسم دورهمی، تعداد زیادی از افراد یک طایفه در تنگستان به بیماری کرونا مبتلا شدند.
مقدس اظهار کرد: بیماری کرونا در بسیاری از مواقع خاموش و بدون علامت در بدن افراد فعالیت می‌کند و همین امر موجب می‌شود تا در یک مراسم دورهمی، یک بیمار بدون علامت، به راحتی افراد دیگر را مبتلا کند.
وی ادامه داد: آنچه ما را بیش از پیش نگران می‌کند این است که این بیماری موجب شود افراد در معرض خطری مانند سالمندان، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، بیماران خاص و ... که آسیب‌پذیرترین افراد در برابر این بیماری هستند صدمه ببینند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: تنها، احساس مسئولیت و توجه به سلامت عمومی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب قطع زنجیره بیماری خواهد شد و با عدم تعهد به سلامت جامعه ضمن ایجاد رنج و مشقت برای خود و دیگران باعث پایمال شدن تلاش شبانه‌روزی پرسنل بهداشت و درمان خواهیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار