استاندار فارس: فعالیت مدارس امین در نقاط آسیب‌پذیر فارس ضروری است

شیراز (پانا) - استاندار فارس با بیان اینکه توسعه مدارس امین نتایج خوبی خواهد داشت، فعالیت این مدارس را در نقاط آسیب‌پذیر از جمله ضرورت‌های کاری عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: فعالیت مدارس امین در نقاط آسیب‌پذیر فارس ضروری است

عنایت‌الله رحیمی، در دیدار با جمعی از مدیران حوزه علمیه استان و کمیته همکاری های آموزش وپرورش و حوزه های علمیه کشور با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت نسل جدید گفت: نسل جدید با شرایط نسل‌های گذشته مواجه نیست؛ در سند تحول در آموزش و پرورش، اهداف خوبی ترسیم شده و بر همین اساس توسعه مدارس امین نتایج خوبی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان فارس، فعالیت مدارس امین در نقاط آسیب‌پذیر را از جمله ضرورت‌های کاری بیان کرد و گفت: در شهرهای جدید و مناطق خاص فعالیت این مدارس موجب مصو‌ن‌سازی می‌شود.

رحیمی خواستار استفاده از توان دستگاه‌های فرهنگی در این راستا شد و گفت: نتایج اجرایی مدارس امین در نقاط مختلف استان فارس باید مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد.

وی بیان کرد: پیشینه تاریخی و فرهنگی فارس ظرفیت خوبی برای توسعه خدمات آموزشی ایجاد کرده و در این خصوص فعالیت مدارس علمیه تأثیرگذار بوده است.

طرح مدارس امین طرحی است که روحانیون حدود 30 ساعت در هفته، در مدارس فعالیت فرهنگی و تربیتی داشته باشند و برای این هدف روحانیون باید متناسب با نیازهای پایه های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم آموزش ببینند و گزینش شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار