آغاز ثبت نام در دو آزمون تخصصی وزارت بهداشت از امروز

تهران (پانا) - زمان ثبت‌نام دو آزمون دستیاری فوق تخصصی و چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از امروز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام در دو آزمون تخصصی وزارت بهداشت از امروز

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ داوطلبان از امروز تا روز شنبه ۱۳ دی ماه می توانند برای ثبت نام در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir اقدام کنند.

همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چهل و هشتم (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱) امروز و همزمان با ثبت نام منتشر شده و متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد ثبت نام و قوانین فقط از طریق ارسال فرم "تماس با ما" اقدام کنند. پاسخگویی از طریق تماس تلفنی انجام نخواهد شد.

همچنین ثبت نام سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی از امروز شنبه ۶ دی ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir آغاز شده و تا پنجشنبه ۱۱ این ماه ادامه دارد.

سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار