رئیس شورای کارگری شرکت واحد

کسورات صندوق ذخیره کارکنان شرکت واحد پرداخت نشده است

تهران (پانا) - رئیس شورای کارگری شرکت واحد گفت از ابتدای سال کسورات سه درصد ذخیره کارکنان شهرداری که از حقوق ماهیانه کارکنان شرکت واحد کسر می شده 5 ماه است که به این صندوق واریز نشده است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کسورات صندوق ذخیره کارکنان شرکت واحد پرداخت نشده است

رئیس شورای اسلامی کار شرکت واحد در گفت وگو با پانا با اشاره به تاخیر در پرداخت حقوق های آذر ماه کارکنان شرکت واحد گفت:‌این بی نظمی در پرداخت حقوق‌ها که پیش از این سابقه نداشته است مشکلات بسیاری را برای رانندگان از لحاظ پرداخت اقساط و جریمه هایی که شامل حال آنها می‌شود ایجاد کرده است.

وی گفت: 5 ماه است که کسورات سه درصدی بابت صندوق ذخیره کارکنان از ما کم می شود اما به این صندوق واریز نمی شود که رقمی در حدود 7 میلیارد تومان است همچنین دو ماه است که حق بیمه کارکنان پرداخت نشده که این موضوع نیز مشکلاتی برای کارکنانی که در معرض هر گونه بیماری در این ایام کرونایی هستند ایجاد می کند.

نماینده کارگران شرکت واحد با اشاره به مشکلاتی که در سال گذشته تاخیر و پرداخت 4 درصد سختی و زیان آوری برای بازنشستگی برخی از کارکنان و رانندگان شرکت واحد ایجاد کرده بود گفت: امسال نیز این 4 درصد هنوز واریز نشده و برای کسانی که امسال مشمول بازنشستگی خواهند شد نیز ایجاد مشکل می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار