احسانی: سلوک سردارسلیمانی باید برای ما ایده باشد

تهران ( پانا ) - با نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، مدیرآموزش و پرورش منطقه 18، درستاد اولین بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه، به برگزاری با شکوه این مراسم در فضای مجازی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
احسانی: سلوک سردارسلیمانی  باید برای ما ایده باشد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه18، محمد احسانی، مدیر آموزش و پرورش منطقه، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا، به برگزاری با شکوه این مراسم در فضای مجازی تاکید کرد و گفت:سلوک سردارسلیمانی باید برای ما ایده باشد.

احسانی گفت: مسابقاتی با موضوع اولین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با شرکت تمامی فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا در قالب های شعر، دلنوشته، نقاشی و هر ایده خلاقانه دیگر برگزار می شود.

وی پیشنهاد داد مدارس در صورت امکان، یک ساعت درسی را در روز سیزدهم دی ماه99 به نهادینه کردن ارزش ها و آرمان های سردار سلیمانی بپردازند و بخشی از زندگی نامه و وصیت نامه سردار، به همراه فیلم ها و کلیپ های کوتاه از کانال ستاد بزرگداشت به مدارس و کلاس ها ارسال شود.

احسانی ادامه داد از جمله برنامه های این مدیریت، برگزاری جلسه مدیران منطقه با سخنرانی یکی از همکاران و دوستان نزدیک سردار سلیمانی و مزین کردن سربرگ مکاتبات اداری با جملاتی از این سردار رشید اسلام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار