حضور تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر رباط کریم در محل زمین لرزه فرضی اسلامشهر

رباط‌کریم(پانا)- با اعلام eoc براساس زلزله فرضی اسلامشهر تهران، امدادگران به محل حادثه در منطقه چیچکلو اسلامشهر اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۹۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر رباط کریم در محل زمین لرزه فرضی اسلامشهر

از هلال احمر رباط کریم ۷ تیم عملیاتی شامل ۳۵ نیروی کادر و داوطلب خانم و آقا به همراه ۲دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات تویوتا، یک دستگاه خودروی پیکاپ پیشرو، یک دستگاه خودرو پیکاپ آنست به همراه یک زنده یاب، یک دستگاه نیسان حاوی تجهیزات و یک دستگاه مینی بوس جهت انتقال نجاتگران به محل حادثه در محل زمین لرزه فرضی اعزام شدند.
همتی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به همراه رئیس سازمان امداد و نجات، مدیرعامل هلال احمر استان تهران و مدیر کل ستاد مدیریت بحران استانداری تهران در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر تهران مستقر شدند و سپس در موقعیت اسلامشهر، کانون زلزله که ۵/۷ ریشتری لرزیده است، حاضر شدند.
پس از ارزیابی ۱۰ روستا که دچار آسیب فرضی شده بودند، ۲ روستا با ۷۰ درصد تخریب اعلام شد؛ به‌صورت فرضی ۱۰۰ نفر مصدوم شدند و ۱۰ نفر هم جان خود را از دست دادند.
نیروهای عملیاتی شعب استان تهران جستجو و نجات را انجام داده و مدیران عامل استان‌ها به همراه عوامل در حالت آماده باش بودند.
همتی در پایان با اعلام رضایت از عملکرد امدادی صورت گرفته از امدادگران به جهت آماده به کار بودن و عکس‌العمل سریع و به موقع تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار