موفقیت دوران عاشقی در جشنواره مقاومت

رشت ( پانا) - نمایش خیابانی دوران عاشقی از لاهیجان در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت موفقیت هایی کسب کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت  دوران عاشقی  در جشنواره مقاومت

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛ نمایش خیابانی "دوران عاشقی" به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی کاری از گروه نمایشی همزاد و آوانگارد در هفدهمین جشنواره سراسری مقاومت موفق به کسب کاندیدای طراح لباس، جایزه برگزیده طراحی فضا (آرزو علی پور و امیر امینی) و جایزه دوم کارگردانی ( امیر امینی) شد.

نمایش"دوران عاشقی" با موضوع جنگ است که در آن قومیت های مختلف از اقصی نقاط ایران جنگ و شهادت را با حرکات فرم به تصویر می کشند. در این نمایش تلاش مردم برای پیروزی انقلاب و سرنگونی رژیم ستم شاهی تا هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ زیبای ایثار و شهادت با حرکات فرم به نمایش درآمد.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» با دبیری حمید نیلی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از ۲۵ آذر تا دوم دی‌ماه در محوطه تالار وحدت تهران اجرا و به صورت زنده در سایت تیوال پخش شد.

احمد شریفی، الهه یوسفی، سبا جهانگل عزیزی، طاها سراجی، ساناز قلی پور، معین گوهری، سینا ایمانی، محمود مسعودی، مائده میرموید از جمله بازیگران این نمایش هستند که هنرنمایی کردند.

از دیگر عوامل این نمایش: مشاور کارگردان:آرزو علیپور؛ طراحی فضا ولباس و حرکت: آرزو علیپور و امیر امینی؛ عوامل پشت صحنه: سیتا ایمانی، نوید لاهیجی، کیانا علی نیا، طاها سراجی و طراحی پوستر از نگین شرکت.

روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان موفقیت این زوج هنری را به آنان و جامعه هنری شهرستان تبریک عرض می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار