۵ دانش‌‌آموز و معلم مازندرانی برگزیده جشنواره حمایت از کالای ایرانی شدند

ساری (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران از کسب رتبه‌ برتر فرهنگیان و دانش آموزان مازندرانی در جشنواره حمایت از کالاهای ایرانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
۵ دانش‌‌آموز و معلم مازندرانی برگزیده جشنواره حمایت از کالای ایرانی شدند

محمد شعبانی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره حمایت از کالاهای ایرانی به میزبانی استان یزد، پیرو دغدغه‌های رهبری درباره حمایت از کالای ایرانی و نیز ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: «در معاونت پرورشی آموزش و پرورش بسته‌ای را طراحی کردیم که این جشنواره تنها جزئی از این بسته بود. حمایت از کالای ایرانی در دو قالب فرهنگسازی و اقدام عملی در استان‌ها آغاز شد. 700 نمایشگاه در سطح کشور برگزار شد که تداوم دارد و جز برنامه‌های نهادینه شده در آموزش و پرورش است.»

او یادآوری کرد که با استفاده از ظرفیت تشکل‌های شورای دانش‌آموزی و جشنواره فرهنگی هنری حمایت از کالای ایرانی در 12 رشته فرهنگی هنری برنامه‌ریزی شد.

شعبانی درباره اهمیت این جشنواره و جشنواره های در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: «استفاده از کالای ایرانی به دلیل اهمیتی که در اشتغال، رونق کسب و کار و شکوفایی اقتصاد ایران دارد باید پیگیری شود و همه به وسع خود می‌توانند در اینگونه جشنواره‌ها شرکت کنند و در این راستا باید نمایشگاه‌هایی از این آثار برگزار شود تا این کار ارزشمند ترویج پیدا کند.»

این مقام مسئول با اشاره به مشارکت فرهنگیان و دانش آوزان در این جشنواره، خاطرنشان کرد: «این جشنواره با مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان در قالب رشته های فرهنگی هنری شامل فیلم، نمایش خیابانی، نمایش نامه نویسی، تولید پادکست، خوشنویسی نستعلیق، عکاسی، نقاشی، پوستر، شعر کودک و نوجوان و داستان کودک برگزار شد که در این جشنواره فرهنگیان و دانش آموزان مازندرانی موفق به کسب رتبه های برتر شدند.»

اسامی افراد برگزیده به شرح زیر است:

۱_ معلم سیده صفورا رزاق پور رضایی رتبه اول در رشته شعر کودک و نوجوان از آموزشگاه نمونه دولتی جوادالائمه از جویبار

۲_ دانش‌آموز سیده سارینا اصغری از دبستان غیر دولتی رشد دوره دوم شهرستان ساری ناحیه یک حائزه رتبه دوم

3_دانش‌آموز فاطمه زهرا مداح رتبه سوم در رشته عکاسی آموزشگاه فرزانگان متوسطه اول از بهشهر

4_ دانش آموز نگین جانعلی زاده از آموزشگاه صبوری متوسطه اول شهرستان بابل به عنوان اثر برگزیده

5_دانش آموز سمانه احدی از آموزشگاه نمونه دولتی آیت الله لائینی از شهرستان نکا بعنوان اثر برگزیده این دوره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار