از تعطیلی ۱۲ مجموعه ورزشی تا صدور ۲۱ پروانه فعالیت جدید در شهرستان ری

شهرری(پانا) - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به بازرسی از مجموعه‌های ورزشی در ایام گسترش کرونا از تعطیلی ۱۲ مجموعه ورزشی به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت در شرایط کنونی پیگیر اجرای شعار «درخانه بمانیم و ورزش کنیم» هستیم.

کد مطلب: ۱۱۴۹۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
از تعطیلی ۱۲ مجموعه ورزشی تا صدور ۲۱ پروانه فعالیت جدید در شهرستان ری

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، حسین یوسف‌زاده در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اداره ورزش و جوانان ری در ۲ ماه گذشته، افزود: افتخار آفرینی ورزشکاران کشتی‌فرنگی شهرری در لیگ برتر که محمدابراهیم امامی، احمد تاجیک، داوود خوش منظر، محسن سوریان، پژمان پشتام، مهدی فلاح، مصیب اکبری و امیر بیات از جمله افرادی بودند که در این مرحله حضور پر رنگی داشتند و برای شهرمان افتخارآفرینی کردند، از مهمترین اتفاقات ورزشی رخ داده در ۲ ماه گذشته بوده است.

او خاطرنشان کرد: علی موسی زاده نیز به عنوان بهترین کشتی‌گیر فرنگی‌کار لیک برتر شناخته شد که این هم افتخاری بر ویترین افتخارات شهر ری افزود.

یوسف زاده اظهار کرد: مراسم قدردانی از پیشکسوتان کشتی به خصوص صحبت الله جعفری از پیشکسوتان کشتی در دهه ۴۰ با حضور سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم شهر ری در مجلس انجام شد.

این مسئول ادامه داد: تجلیل از جودوکاران ری با حضور پیشکسوتان این رشته انجام شد؛ چون بر این اعتقادیم این پیشکشوتان هستند که قهرمانان امروز را پرورش می‌دهند و وظیفه ما نیز حمایت و پیشتیبانی از این عزیزان است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات بومی و محلی از دیگر اقدامات این اداره کل است که در این خصوص بیش از ۵۰ کلیپ ورزشی توسط هیات‌ها برای ما ارسال شده که برای بررسی به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد.

او گفت: ما حتی در میانه همه‌گیری ویروس کرونا، ورزش را تعطیل نکردیم و حتی شعار «در خانه بمانیم و ورزش کنیم» را مدنظر قرار داده و به دنبال تحقق آن هستیم تا باعث رشد و پیشرفت در این زمینه باشیم.

این مسئول ورزش در شهرستان ری تصریح کرد: خانه‌کشتی نادر دولت آباد که چندین سال بلاتکلیف مانده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته، پیشرفت ۹۹ درصدی در تکمیل پروژه داشته و در هفته‌های آتی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار