با هدف ترویج نماز در بین دانش آموزان؛

اجلاس نماز در استان آذربابجان غربی برگزار می شود

ارومیه (پانا) - در راستای توجه به فرمایش مقام معظم رهبری کمک به ترویج اقامه نماز در بین جوانان و نوجوانان اجلاس نماز در مدارس استان آذربایجان غربی برگزار می شود .

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس نماز در استان آذربابجان غربی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، «قدرت اله قاسمی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان مطلب فوق در اجلاس روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان اظهار داشت: در سند تحول بنیادین اهمیت ویژه ای به نماز مدارس داده شده که ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی دقیقا در همین راستا می باشد.

قاسمی در همین زمینه افزود: برگزاری اجلاس نماز بعنوان پیوند نماز، مدرسه ، مسجد و خانه جزو اولویت های کاری حوزه پرورشی می باشد که امسال نیز علیرغم شرایط کرونایی تلاش می کنیم به نحو مقتضی این امر در استان اجرایی شود .

وی در بخش های دیگری از سخنان خود از مدیران آموزش و پرورش استان درخواست کرد برنامه های حوزه پرورشی در زمینه هایی همچون جشنواره ها و مسابقات فرهنگی هنری - پرسش مهر -قرآن ، عترت و نماز مورد توجه جدی مناطق و شهرستان ها قرار بگیرد.

وی همچنین از مدیران آموزش و پرورش مناطق خواست تا اهتمام ویژه در برگزاری شایسته یادواره لاله های روشن ویژه بزرگداشت شهدای فرهنگی و دانش اموز داشته باشند.

پیگیری مستمر طرح کانون یاریگران زندگی در راستای کنترل و کاهش اعتیاد و توجه ویژه به شیوه نامه های مدیریت فوریت های روانی و اجتماعی از جمله موارد دیگری بود که از سوی معاون پرورشی و فرهنگی استان مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار