طرح سردارشهید سلیمانی از اقدامات ارزشمند درکنترل کرونا است

کاشمر( پانا)-فرماندار شهرستان کاشمر با ابراز خرسندی از همراهی اقشار مختلف مردم شهرستان که منجر به نتایج خوبی در حوزه پیشگیری، کاهش مبتلایان و بستری شدگان و تعداد فوتی هاشده است گفت طرح سردار سلیمانی از اقدامات ارزشمند در پیشگیری و کنترل کرونا است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح سردارشهید سلیمانی از اقدامات ارزشمند درکنترل کرونا  است

مسلم ساقی فرماندار کاشمر در مسجد امام محمد باقر(ع) گفت: طرح «مسجد سنگر سلامت» به نام سردار شهید سلیمانی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان اجرا می شود و از اقدامات ارزشمند در کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا است.

وی افزود: انجام تست های رایگان یکی از محورهای هفت گانه در این طرح جامع است و با انجام تست های رایگان از افراد مشکوک به کرونا، روند بیماریابی تسریع می شود، چرا که نتیجه تست بعد از 20 دقیقه اعلام می شود و اگر فرد مبتلا به این ویروس باشد اقدامات قرنطینه خانگی برای آن انجام می شود.

ساقی ضمن تشکر از امام جماعات مساجد و نمازگزارن گفت: قرنطینه معکوس از اهداف دیگر اجرای این طرح است که با هماهنگی نیروهای بسیج و بهداشت و درمان و امام جماعت، افرادی که به خدمات بیرون از خانه نیاز دارند شناسایی شده و شرایطی بوجود می آورند که این افراد کمتر در سطح جامعه حضور یابند تا تعداد مبتلایان کاهش یابد.
فرماندار گفت: طرح هایی که در سطح شهرستان ‌بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا در سایه همراهی، همکاری و مشارکت اقشار مختلف جامعه نتایج خوبی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار