رخشانی‌مهر در آغاز پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» تاکید کرد:

تمرکز بر ظرفیت و جایگاه والای بانوان در عرصه مدرسه‌سازی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت که با همت خیرین و حمایت دولت هیچ پروژه نیمه تمام و رها شده ای در کشور نداریم.

کد مطلب: ۱۱۴۸۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تمرکز بر ظرفیت و جایگاه والای بانوان در عرصه مدرسه‌سازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در آیین شروع پویش ملی «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من» که از طریق ارتباط تصویری با دفتر معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: در حوزه مدرسه سازی با مشارکت مردم و خیرین عزیز و حمایت‌های دولت کارهای زیادی انجام شده است و از زحمات معاونت امور زنان و سرکار خانم ابتکار نیز که همواره مسائل حوزه آموزش و پرورش را مورد تاکید و پیگیری قرار می‌دهند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

رخشانی مهر ضمن اشاره به جایگاه والای زنان در فرهنگ ما که در مناسبات و فعالیت‌های اجتماعی نقش موثری دارند، تصریح کرد: حضور بانوان خیر در عرصه مدرسه سازی موجب آثار ارزشمندی شده است و با تمرکز بر این ظرفیت عظیم در بین آحاد زنان ایران اسلامی "پویش من مادرم بچه‌های ایران فرزند من" کلید می‌خورد.

معاون وزیر آمورزش و پرورش با بیان اینکه در سال گذشته 50 درصد مدارس با مشارکت خیرین ساخته شده است، اظهار کرد: 2350 میلیارد تومان ردیف اعتبارات پروژه‌های مشارکتی بود که تامین شد و با رویکرد مثبت و حمایتی دولت در طی چهار سال اخیر تخصیص صد‌در‌صدی اعتبارات مصوب را داشته‌ایم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه هیچ پروژه نیمه تمام رها شده‌ای در کشور نداریم که به خاطر عدم تامین اعتبار سهم دولت در پروژه‌های مشارکتی بلاتکلیف مانده باشد، خاطرنشان کرد: دغدغه‌های خیرین مدرسه ساز دغدغه ما است و سازمان نوسازی مدارس کشور با اولویت تکمیل این پروژه‌ها را در دستور کار قرار داد.

رخشانی‌مهر خاطر نشان کرد: با هدف گذاری و برنامه‌ریزی انجام شده در اجرای بسته تحولی مشارکت‌های مردمی آجر به آجر که مورد تاکید وزیر آموزش و پرورش است هدف اعداد و ارقام مشارکت نیست بلکه افزایش تعداد مشارکت کننده‌ها و ترویج فرهنگ مشارکت و توسعه امر خیر مدرسه سازی در بین مردم است.

وی در ادامه گفت: پویش مهر را با محرم آغاز کنیم با استقبال گسترده مردم مواجه شد و 170 هزار نفر در این پویش مشارکت داشتند که اتفاق خوب و مبارکی است که انشاءالله برکات زیادی را در پی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار