جوابیه آموزش و پرورش به نماینده آبادان

تهران (پانا) - آموزش و پرورش آبادان در جوابیه به انتشار خبری پیرامون اُفت شدید تحصیلی دانش‌آموزان این شهر، از رشد ۱۰۰درصدی قبولی دانش‌آموزان این منطقه در کنکور ۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جوابیه آموزش و پرورش به  نماینده آبادان

به گزارش روابط عمومی مجلس، آموزش و پرورش آبادان در پی انتشار خبری در تاریخ 99/9/26 از سوی جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تحت عنوان "وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگوی اُفت شدید تحصیلی دانش‌آموزان آبادان باشد" جوابیه‌ای صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح زیراست:

«در خصوص نتیجه آزمون‌های مدارس آبادان که یکی از دغدغه‌‎های نماینده محترم مردم آبادان می‌باشد لازم به ذکر است که در سال تحصیلی ٩٩-٩٨ درصد قبولی نوآموزان پیش دبستانی از ٤ درصد رشد و درصد قبولی دانش‌آموزان پایه ششم از ٦ درصد رشد نسبت به سال تحصیلی ٩٧-٩٦ برخوردار بوده است .

در شاخص امتحانات نهایی آموزش و پرورش شهرستان آبادان از رتبه ١٩ به رتبه ١٨ استانی صعود کرد و درصد قبولی دانش‌آموزان دوره متوسطه از 3 رتبه ارتقا در سال تحصیلی ٩٩-٩٨ نسبت به سال تحصیلی ٩٧-٩٦ برخوردار بود. در عین حال میزان قبولی دانش آموزان آبادانی در کنکور سال ١٣٩٩ نیز با رشدی ١٠٠ درصدی رو به رو شد.

آموزش و پرورش آبادان در طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی با کسب سه رتبه استانی موفق به ارتقای دو رتبه ای در مقایسه با سالهای ٩٧-٩٦ شد. همچنین این آموزش و پرورش در حوزه توسعه پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی نیز حائز رتبه سوم استانی است.

آموزش و پرورش آبادان در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در حوزه‌های برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، سلامت و تندرستی و پیشگیری از آسیب‌ها به ترتیب در سال تحصیلی ٩٩-٩٨ با رشدی ٤٠٠ درصدی و ١٢٠ درصدی در مقایسه با سال‌های ٩٧-٩٦ رو به رو بوده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار