تقدیر از پرستاران ,و کادر درمان بیمارستان گلستان اهواز

اهواز (پانا) – جمعی از مربیان و مدرسان پیشتاز نواحی 4گانه اهواز به مناسبت گرامیداشت روز پرستار به نمایندگی از مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با حضور در بیمارستان گلستان اهواز با اهدای شاخه گل و لوح سپاس از پرستاران این بیمارستان تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از پرستاران ,و کادر درمان  بیمارستان گلستان اهواز

محمد رحیم کریمی مدیر سازمان دانش آموزی خوزستان با اعلام این خبر به پانا گفت: جمعی از مربیان و مدرسان سازمان دانش آموزی نواحی 4 گانه اهواز به همراه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و تعدادی از همکاران ستادی به نمایندگی از مدیرکل محترم در این برنامه حضور داشتند.

کریمی با اشاره به فداکاری و ایثار پرستاران در دوران شیوع کرونا ویروس افزود: پرستاران همواره در مواقع بحرانی از جمله شیوع کرونا ویروس از خود فداکاری و ایثار بی نظیری از خود به نمایش گذاشتند که تا سالهای سال این یادگاری پابرجاست.

کریمی ضمن قدردانی از معزی رییس بیمارستان گلستان در خصوص همکاری جهت برگزاری این برنامه ادامه داد: ما به نیابت از مدیر کل محترم، معاونت محترم تندرستی و سلامت و معاونت محترم پرورشی و همه جامعه فرهنگی و جامعه دانش آموزی امروز آمدیم تا قدردان زحمات و از خودگذشتگیهای شما باشیم و بدانید که ایثار شما در ذهن همه مردم ایران ثبت شده است.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت بیان کرد: شما تمام ریسک ها را به جان خریدید و واقعاً از جان خود گذشتید و شهدای زیادی در سراسر کشور از این جامعه تقدیم به میهن اسلامی شد که روح همه عزیزان را انشالله خداوند مورد رحمت واسعه خود قرار دهد.

در پایان این مراسم مربیان پیشتاز با ادای احترام تشکیلاتی به مدافعان سلامت و اهدای لوح سپاس و شاخه گل از آنها تقدیر کردند.

خبرنگار :سجاد شماخته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار